2011年9月9日 星期五

要靚, 一支就攪掂! Oregon Scientific Platinum Beauty Roller 鉑金美膚按摩棒

近日身邊的姊妹都講起按摩棒, 台灣大陸都出左各色各樣, 大大細細既按摩棒, 什麼形狀都有, 平至幾十蚊, 中價百幾數都好多選擇.

而近日見到連香港專賣健康用品既Oregon Scientific, 都引進左日本一支專貴版既按摩棒, 售價高達$1880!

睇下佢有幾work!

本身Oregon Scientific Platinum Beauty Roller 鉑金美膚按摩棒有2隻色架, 紅色及白色. 我就試用了紅色~ 其實只係外殼既顏色有別者~

盒內附送一個袋仔, 俾你隨時隨地帶出街!
Oregon Scientific Platinum Beauty Roller 鉑金美膚按摩棒有2個頭, 一邊係Platinum Roller, 佢好似一個三角形既設計, 用黎先按摩皮膚, 提供有效既按摩運動.

再配合埋佢既特別物料, 有鉑金線同Badgastein mineral礦石物質, 當你按摩轉動roller既時候產生負離子效能.

聽落已經覺得好勁! 真係好Scientific!!
另一邊都唔弱架, 係按摩後使用既. 甘平滑就知道佢係用黎撫平細紋既按摩轉. 可以舒緩表面肌膚, 亦能收緊面部肌肉同頸部曲線, 減少細紋形成.

呢邊roller係用高份子陶瓷合金製造架!
Oregon Scientific Platinum Beauty Roller 鉑金美膚按摩棒可以隨時隨地使用架.

好似起身洗面後, 先用鉑金美膚按摩棒可以令搽謢膚品天吸收, 及提升謢膚品既效果.

亦可以返工時用, 休息時按摩一下皮膚, 又神氣活現.

化妝前用更好, 可以令妝容更貼!

訓教前又得, 可以先搽上水溶性既面霜黎按摩.

當用按摩棒時, 記得由下而上, 內至外甘按摩, 有助提升面形.

按摩棒設計有彈性, 大力使用都會幫你自動調節, 唔會過份大力傷害皮膚.

佢既Rhythmic massage真係好舒服, 轉動時凹凸既感覺幫助血液循環, 亦可以幫助通淋巴. 仲邊駛去美容院呢!
另一邊既按摩轉, 開頭感覺有d冷冰冰, 有助舒緩我2邊面面既泛紅.

按摩轉表面好滑, "轆"上面特別舒服, 動作都係同按摩棒一樣, 要由下而上, 內至外甘轆.
平時我會訓教前用佢, 我覺得真係會幫助吸收之後使用既謢膚品.

而上星期我影pre-wedding, 上妝前先用佢, 化妝師都話我皮膚好好, 好易上妝.

每次只需要幾分鐘, 皮膚在幾個星期時間變得好左, 毛孔有明顯收緊及改善. 我最鍾意佢可以幫我通淋巴!

原來星級化妝師Gary Chung都係TVB介紹過呢支Oregon Scientific Platinum Beauty Roller 鉑金美膚按摩棒架!

http://mytv.tvb.com/variety/allthingsgirl/117612/943#page-1

聽講係佢真金白銀買入, 再上TVB介紹! 大家可以係呢條LINK搵到佢既VIDEO.
 

沒有留言:

張貼留言