2012年1月31日 星期二

率先試用 分層式抗衰老 - Neutrogena Ageless 抗皺緊緻霜 (2月上市!)

女士們最怕就係見到皺紋個個都注重去皺抗衰老保持皮膚年輕美麗是首要的護膚要求.

Neutrogena和皮膚學專家研究發現原來肌膚老化過程每層都有所不同各層老化因素互相影響累積下便會形成皮膚表面看得出的老化痕跡皮膚甘多層究竟要由邊層開始保養先?

2月份Neutrogena會推出新產品就係Ageless系列我率先試用Ageless 抗皺緊緻霜.
 Neutrogena 首個抗皺緊緻系列Ageless,便針對性地為每層皮膚設定不同的修復對策,採用首創「分層式抗老」科技,以青萵精華與VIT B3促進老化角質層剝落,強化皮膚保護屏障,防止水份流失及同時注入水份,使皮膚時刻飽滿。

配合黑莓和蒔蘿兩種抗氧化精華刺激功能性蛋白合成,對抗皮膚鬆弛使用8星期後,令你的肌膚年輕5歲!
打開Neutrogena Ageless 抗皺緊緻霜是粉紅色的cream, 但係好似裝唔滿甘既?

質地幾柔滑有微香.
 2邊面豬試緊其他產品就用額頭來做測試啦!

額頭係最易見到皺紋既地方因為我以前實在好鍾意曬太陽額頭較易開始衰老.
 搽上皮膚上柔滑既質地好易推開立即感覺到幾滋潤等一會吸收後皮膚感覺幾清爽不會痴笠笠仲感覺有少少滑淨既感覺而保濕度幾高喎!
 農新年連續用左1個星期啦親戚朋友車輪轉係甘上我屋企通頂party樣樣齊,我都無咩留意自己皮膚既改變依家先睇下個額頭係甘既情況下有無變先?

睇相先驚見皺紋淡左好多!!! 好神奇呀!!! 佢唔係精華素只係面霜都做到甘快去紋既效果太神奇了!
如果配合Ageless整個系列使用相信效果更好而且價錢大眾化!

Neutrogena AGELESS 抗皺緊緻霜 HK$209.9/50g

Neutrogena Hong Kong Facebook可以搵到更多資訊:

沒有留言:

張貼留言