2013年1月23日 星期三

2013新一代韓國熱賣面膜 - Dermal Hydro Gel Mask水凝面膜 (全四種)

Dermal Mask係新一年推出了全新既面膜系列名為Hydro Gel Mask水凝面膜睇個名以為真係一支支牙膏裝既面膜原來只係面膜紙既質地改變左不是用紙而用了已定形的邊明GEL做的面膜.

Dermal Hydro Gel Mask水凝面膜總共有4個品種包括有最HIT蝸牛水凝面膜蛇毒水凝面膜,仲有珍珠水凝面膜EGF生長因子水凝面膜!
以下是4款面膜的介紹:
Snail Hydro Gel Mask (25g) 蝸牛水凝面膜
萃取蝸牛的黏液,天然的再生成分,能促進肌膚的生理代謝,加速受損組織修復與保濕,收縮毛孔增加皮膚彈力,加上富含植物萃取及膠原蛋白帶來水潤健康明亮,使膚色回復神采,由內而外散發自然的光彩。

Syn-ake Hydro Gel Mask (25g) 蛇毒水凝面膜
蘊含獲瑞士官方科技獎正式授權批核新研發之肽成分 SYN-AKE,它和真正蛇毒成分相似,能於肌膚中快速擴吸收,並保持皮膚光滑而富有彈性,可同時防止肌膚組織收縮。加上富含植物萃取及膠原蛋白帶來水潤健康明亮,讓肌膚回復彈性。

EGF Hydro Gel Mask (25g) 表皮生長因子水凝面膜
表皮生長因子 Human Oligopeptode-1 / EGF,由 53 種胺基酸所組成,藉由刺激表皮細胞生長因子,加速新陳代謝,加上富含植物萃取及膠原蛋白帶來水潤健康明亮,修補增生肌膚表層細胞之功效。

Collagen Hydro Gel Mask (25g) 膠原蛋白水凝面膜
含膠原蛋白成分使肌膚更容易吸收,簡單保持肌膚水嫩、彈性光澤;高效保濕因子能預防乾燥,粗糙老化現象產生,加上富含植物萃取及膠原蛋白帶來水潤健康明亮,提高保濕效果,使肌膚更亮麗。
打開包裝水凝面膜是分為上下2片的上下2片的前後都有膠紙分開先貼好上面一片再貼埋下面個片就可以Gel Mask既質地唔似Paper Mask甘水滴滴Gel Mask係一滴水都無因為精華均勻分佈Gel Mask只係好似一塊啫喱貼上面甘可以緊貼面形又有彈性連鼻翼位都包得好好.

而包裝內剩底了一小片本身係CUT左咀咀形狀而剩底的那一片我用黎敷埋眼角位D都唔曬!


一邊敷我一邊可以用手按緊整個臉完全唔會整污穢對手好得意!!

敷完20分鐘就可以除去皮膚滑左唔駛再洗面都可以直到搽上護膚品啦!

我最鍾意佢夠乾淨企理!


Dermal Official website : www.dermalmask.com
地址:
九龍西洋菜街南 1N 號兆萬中心 6  604 
營業時間︰星期一至日 3pm-10pm (商戶電話:8100 4686)

新界元朗教育路 15-19 號嘉城廣場 1  1077 號舖
營業時間︰星期一至日 3pm-10pm (商戶電話:8101 0386)

香港銅鑼灣紀利佐治街 1 號金百利商場 3  330 
營業時間︰星期一至日 3pm-10pm (商戶電話:8101 0986)

沒有留言:

張貼留言