2013年5月27日 星期一

超貼面, 超多精華的面膜 - 台灣Dr.Morita 森田藥粧 白米萃淨白潤原液面膜

一向都有留意台灣Dr.Morita 森田藥粧既出品因為價錢十分大眾化平均唔超過$50/盒仲有8片面膜眼膜都只係$38/6日日敷MASK都唔覺肉痛.

今個月森田藥粧係香港推出左全新5MASK, 包括3款面膜及2款眼膜, , 包括類蛇毒胜肽緊緻提昇面膜白米萃淨白潤原液面膜 & 茶多酚緊緻毛孔原液面膜眼膜就包括類蛇毒胜肽緊緻提昇白潤眼膜 & 三重玻尿酸晶亮透潤眼膜.

今次先試用其中中款 - 白米萃淨白潤原液面膜. 
白米萃取長效深度滋潤並維持肌膚水油平衡,配合小分子玻尿酸能迅速滲透角質層,令肌膚白皙塑造”透白滑”完美肌晶瑩剔透。


今個系列改用了全新既面膜紙彩用創新天羽絲隱形彈力面膜能吸附自身重量8倍的精華液,更透薄更貼面絹絲般的觸感猶如臉上第二層肌膚般緊密貼服能將8倍精華液完全滲透到肌膚裡。
因為太薄所以打開包裝會見到面膜紙用膠紙隔開而且精華素超級多又較稀一取出已經係甘滴我建議大家乾少少才取出面膜.

因為面膜紙好薄需要連同膠紙一起先敷上面貼好位置才由2邊開始除去膠紙甘面膜就唔會打曬交.

貼好後面膜真係超級貼面鼻位及眼位都好FIT, CUTTING仲岩岩好唔會太大太細.
袋內仲有好多精華剩低我會用一片薄既化妝綿吸埋敷係特別需要既地方.

15分鐘後面膜仲係好濕滋除去面膜輕拍精華素都吸收唔曬只好搽左佢再搽面霜.


係用面膜前及後不見膚色有白左既效果而且感覺水潤度只係一般皮膚沒有飲飽水既感覺.我覺得適合每日用此MASK, 當做日常保養品不過我好鍾意佢個面膜紙真係超薄好吸力及貼面唔會走位又唔會漏出精華液敷住傾計四圍行都無問題如果可以配合更水潤既配方就更PERFECT. 不過價錢平, $598如果要平我會揀佢!


Dr.Morita森田藥粧面膜於全線萬寧發售

全新3款面膜 (類蛇毒胜肽緊緻提昇面膜白米萃淨白潤原液面膜 & 茶多酚緊緻毛孔原液面膜) : $59/8

沒有留言:

張貼留言