2013年11月29日 星期五

高度滋潤, 水潤過冬 - 台灣Neogence玻尿酸深度潤澤化妝水

昨日是自09年以來錄得最凍的11, 天氣亦非常乾燥, 還記得如果上一年碰著呢D天氣, 我既皮膚已經係紅卜卜, 唔駛搽胭脂都有好好既膚色. 但係今年我皮膚完全無事喎, 仲安然度過呢幾日既寒冬添, 因為我已經轉用了Neogence玻尿酸深度潤澤化妝水3個星期了, 皮膚日日都飲飽水, 再凍再乾燥都無有怕!



Neogence玻尿酸系列針對乾性至極乾性肌膚所研發, 質地豐潤, 含增量1.97倍保濕精華:雙分子玻尿酸及天然海藻醣TORNARE®, 能深度潤澤角質, 大幅提升肌膚水分吸收量;同時添加獨特的抗旱鼠尾草萃取XeradinTM, 強化肌膚補水機能, 幫助肌膚快速補滿水分。使肌膚長時間維持潤澤涵水狀態, 舒緩乾荒肌膚的缺水問題, 重新展現肌膚的水潤健康光澤。並能提升後續有效成分的吸收;成分單純, 不含酒精, 低刺激。

結合Neogence A.H.P.S.高效保濕超導系統(ACTIVATING HYDRATING PUMPING SYSTEM),以簡單三步驟:補水、保水、鎖水,全方位提升並長時間維持肌膚高含水量。


雙分子玻尿酸即係玻尿酸(Hyaluronic Acid)+ 短鏈玻尿酸(Hyalo-Oligo®),一個玻尿酸分子能抓住五百倍體積的水分,在肌膚表面形成涵水薄膜,就像是一座大型的蓄水庫,長時間將水分留住,隨時提供給肌膚吸收利用,大幅度提升肌膚的含水量,達到優異的保濕效果。而短鏈玻尿酸的分子量約7000,其小分子結構能幫助水分快速滲入肌膚;不僅迅速提升肌膚含水量,同時促進水溶性有效成分的吸收和利用。

天然海藻醣(Tornare®)係一種天然多醣類,能提供相對穩定的保濕力,克服溫度、濕度大幅改變對肌膚的影響。同時可舒緩肌膚、改善粗糙乾燥的觸感,使肌膚長時間維持柔軟水潤的狀態。

旱地鼠尾草萃取XeradinTM是一種具ECOCERT有機認證的瞬效保濕成分,萃取自南法的抗旱鼠尾草XeradinTM,富含大量的類黃酮素、胺基酸以及保濕醣分,能強化水分補給,幫助肌膚在短時間內快速吸收大量水分。


Neogence玻尿酸深度潤澤化妝水有小蓋子封好, 透明無香味, 質地杰身似GEL, 可以直接拍在面上使用, 但倒在化妝綿上, 再於面上打圈塗抹, 其吸收度很高, 肌膚好似有一層膜甘, 乾燥感即時消息, 隔一陣先再搽精華及面霜都無問題!


而我1星期有2-3天會用佢做個深層保濕MASK, 先把化妝水浸濕壓縮面膜紙, 等待有足夠濕滋度後, 便可以敷在面上10分鐘左右, 乾爭爭既肌膚即時會水份飽滿, 有番光澤! 雖然用量會大左好多, 不過Neogence一支有200ML, 都有排用架!


至今用了3個星期, 最大改善係鼻鼻既黑頭粉刺都少左, 證明皮膚飲飽水後的水油平衡改善左好多, 連鼻翼的毛孔都細左添!

係秋冬天用Neogence玻尿酸深度潤澤化妝水係一個十分好既選擇, 但在夏天可能要改用較清爽既化妝水啦!

Neogence Taiwan Official Website: http://www.neogence.com.tw/index.php

免責聲明:
產品由Neogence品牌提供, 本文章所發表的全部內容均屬個人意見,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

Carrie’s Facebook Fans Page: https://www.facebook.com/carrieweblog


沒有留言:

張貼留言