2014年2月18日 星期二

入廚小助手, 輕鬆煮美食 – Silicon Zone Hello Kitty曲奇製作工具

今次整曲奇使用了由Home N Kitchen家居堡有限公司提供嘅Silicon Zone Hello Kitty曲奇製作工具, 有了可愛的KT頭做曲奇餅, 可愛又好味, 親手整俾情人或小朋友食都一樣甘開心!

使用既Silicon Zone品牌係本港設計架, 大部份產品都使用矽膠製造, 矽膠為一特殊耐熱橡膠, 耐熱溫度可達220˚C~280˚C, 並擁有最佳的離型能力, 可以放入焗爐同時使用. 可惜今次用上的Hello Kitty曲奇製作工具不是用矽膠做的.


今次去了樓上的W Cake Workshop整曲奇, 導師已準備好所有材料, 包括糖, 牛油, 蛋及低根麵粉.

只要把所有材料一次過混合, 搓成粉團, 再壓平為1CM的厚度, 即可以放入雪櫃雪30分鐘, 把粉團雪硬, 才可以壓花.


Hello Kitty曲奇製作工具有1個框及2個不同表情的壓花模. 每次壓花要先沾上麵粉, 以防黏模.

最後放入焗爐焗15分鐘, 香噴噴的Hello Kitty曲奇就完成啦!


導師教授製作Hello Kitty造型曲奇,參加者可免費獲贈Hello Kitty曲奇製作工具(價值HK$442 )乙份作實習之用。

Silicon Zone還推出了好多Hello Kitty工具架, 大家可以去以下網址睇下!


Hello Kitty曲奇製作工具 Stamp Set $58/

Home N Kitchen家居堡有限公司 Website: http://homenkitchen.hk/
Home N Kitchen家居堡有限公司 Facebook: https://www.facebook.com/homenkitchen.com.hk
Silicon Zone Official Website: http://www.siliconezone.com/

免責聲明:
產品由Home N Kitchen家居堡有限公司提供, 本文章所發表的全部內容均屬個人意見,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。


Carrie's Blogspot: http://littlecarriechan.blogspot.com/
Carrie’s Facebook Fans Page: https://www.facebook.com/carrieweblog

沒有留言:

張貼留言