2015年8月18日 星期二

我愛看STYLE-TIPS.COM的Fashion/Beauty Tips

在網上SURFING資訊,我最愛是多功能集一身的網站, 同時有多個最HIT TOPIC, 又要UPDATE, 可以睇下Style Tips!

Style Tips有多個不同Topic, 包括了人物專訪, 多個品牌的天橋資訊, 服裝, 美容, 高級玩物, 生活等等, update得好快, 緊貼最新資訊!


 我最常睇就係美容Topic, 每天總有數個update, 要緊貼美容化妝新產品的不二之選 :


耐不耐就有產品燒著去買~~

還有Insiders, 有多位著名筆者定期update, 例如Annie G. Chan, 唐安琪, Jerry Chan等等.


想更快睇下Style Tips資訊, 可以Follow Instagram, 微博, Facebook, Pinterest, YouTube

Instagram : hkstyletips





免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。



Carrie’s Facebook Fans Page: https://www.facebook.com/carrieweblog

沒有留言:

張貼留言