2016年4月28日 星期四

夏日炎炎, 別讓油光橫行 – VICHY Normaderm油脂調護系列 及 Derm Analyzer

夏天就黎到啦, 而且剪左一頭短髮, 前額會被遮住, 我額頭及T位已經開始油脂失控啦, 今次我去左VICHY試下搵幫手.

依家VICHY有一部Derm Analyzer皮膚分析綜合儀, 透過水份/油脂/毛孔等等問題去分折你係邊類型皮膚, 再去決定揀選邊隻產品岩你用.


我簡單地試用左Derm Analyzer皮膚分析綜合儀, BA先用測試紙按於我的T位及面頰位, 吸取面油後再SCAN番入分析儀讀取數據, 仲可以CHECK埋毛孔, 黑色素同炎性粉刺等等. 測試得出結果, 我皮膚係乾性皮膚.


我仲試用左3個產品, 就算乾性皮膚都岩用架, 分別有
-          Normaderm Deep Cleansing Purifying Gel 潔面啫喱
-          AQUALIA THERMAL火山礦物溫泉水噴霧
-          Normaderm Beautifying Anti-Blemish Care減瑕保濕霜



先試潔面啫喱, 配方吞有水楊酸Salicylic Acid, 可以溫和去角質並徹底潔淨肌膚及毛孔內的污垢有效控制油脂, 達到收毛孔的功效.



PUMP裝設計易於控制, 淡綠色的GEL狀啫喱, 放於微濕的皮膚上打圈就可以, 只有極少泡沫, 過水後皮膚一D都唔乾, 十分乾淨仲幾水潤添, 潔面啫喱十分溫和, 完全唔會敏感!!



潔面後, 可以噴上溫泉水噴霧, Vichy溫泉水一直係皇牌產品, 含超過15種稀有的有益天然礦物質, 舒緩同時強化肌膚防禦力!



最後就搽上Normaderm減瑕保濕霜.

減瑕保濕霜係新FORMULA, 加入左美白褪印成份及修飾毛孔AirlicuimTM科技. 可以減褪頑固痘印、粗大毛孔、油光、炎性粉刺等瑕疵問題。



同樣PUMP裝設計, DLOTION狀的, 質地好薄, 輕盈好易推, 吸收後幾清爽, 出汗後都唔會笠痴痴, 岩岩第1日用, 有粒大暗瘡爆左出黎, 用左幾日, 暗瘡都已經差唔多好番曬, 效果好好喎!

VICHY產品全部係法國做, 價錢親民又好用, 不妨去做個Skin Test再揀Product試用呀!

VICHY Official Website: http://www.vichy.hk/
VICHY Facebook: www.facebook.com/vichyhk


免責聲明:
產品由 VICHY 提供, 本文章所發表的全部內容均屬個人意見,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。


Carrie’s Facebook Fans Page: https://www.facebook.com/carrieweblog

沒有留言:

張貼留言