2017年7月31日 星期一

樂而忘返 - 置富Malls x Monchhichi 夏日水上嘉年華

夏日熱辣辣, 熱辣辣, 熱辣辣.....

邊到都唔想去, 只想留係屋企? D黎沙田置富第一城特別安排嘅Monchhichi 夏日水上嘉年華》, 今次置富Malls聯乘左人見人愛的Monchhichi黎到各個商場, 天氣甘熱, 浸係水中真係爽歪歪架!!


由即日起至86(逢星期四至日),只須即日黎沙田置富第一城消費滿HK$150即可免費玩盡全部遊戲,包括:

滾筒水上飄
極速水滑梯
撐船仔
水上飛鏢
波波池樂園
釣魚樂

最大型的係"滾筒水上飄", 大水池上有2個滾筒, 小朋友可以入去碌一餐, 又提供左大支水槍俾佢地互相搏"".




其次係"極速水滑梯", 2米高的滑梯SIR落黎, 真係幾快架!




"水上飛鏢"的池水較深, 提供了大形水泡可以水中浮沈, 提升難度!



同時小朋友細少少, 以下活動就岩曬你地啦!

"波波池樂園", 放滿了波波, 玩具同水槍, 2個已經玩得好開心!



"釣魚樂"可以提供漁網同魚杆, 我仔仔真係好專心去釣隻蟹架.




最好玩係"撐船仔"!!!!! 一池4, 2隻單人, 2隻雙人船, 輕舟水上飄, 想去邊個方向都自己控制, 我仔最愛玩呢個, 玩完又玩!!




節目真係安排得好好, 參加者差不多同工作人員比例係1:1, MARK, 十分安全!!

玩曬遊戲, 唔係就甘走架, 仲可以去換埋透心清涼嘅雪條! 只要完成場內3個水遊戲就可以了!





玩完食完, 唔好MISS左商場內好多影相位呀, 大量Monchhichi等緊你架!




Monchhichi 夏日水上嘉年華 詳情:

凡於置富第一城內即日消費滿$150或以上,即可換領夏日水上嘉年華遊戲券一張,免費參加水上遊戲項目。

日期:72728293083456
地點:沙田置富第一城(港鐵第一城站C 出口)
時間:第一節換領遊戲卷時間:10:45
第一節活動時間:11:00 13:40

第二節換領遊戲卷時間:13:45
第二節活動時間:14:00 17:00

換領地點:客戶服務中心 (近金禾閤餐廳)
每套發票只可換領一張遊戲券,每人每次最多可換領遊戲券2張,遊戲券數量有限,送完即止。




免責聲明:
文章所發表的全部內容均屬個人意見,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。


Carrie’s Facebook Fans Page: https://www.facebook.com/carrieweblog

沒有留言:

張貼留言