2018年1月25日 星期四

Kiehl’s 皇牌產品 - Ultra Facial Cream特效保濕乳霜誕生12週年啦!

不經不覺Kiehl’s 皇牌產品 - Ultra Facial Cream特效保濕乳霜誕生12週年啦!

我已經左Ultra Facial Cream好長時間, 因為我皮膚真係好乾個類, 用完Ultra Facial Cream會勁舒服!

佢質地輕柔, 完全唔HEAVY同厚, 搽完又薄又KEEP住保水, 為肌膚源源不絕灌注水份。

主要成分包括有: 南極冰川的葡萄醣蛋白 (Antarcticine)、澳洲內陸沙漠土生土長的白茅精華 (Imperata Cylindrica)、優質橄欖油 (Squalane)、牛油果油 (Avocado Oil) 及維他命E。

相片內的盆栽, 就係澳洲白茅黎架!

白色的CREAM狀, 沒帶布一點香味, 輕輕的, 搽上面按摩2下已經吸收曬, 一點也不黏笠, 整天也不乾燥!

踏入2018年, Kiehl’s推出左限量版特效保濕乳霜 (Ultra Facial Cream Limited Edition), 部份淨收益捐予 Smile with us HK ,以支持香港聖公會福利協會的「童」心微笑基金,為基層家庭有特殊學習需要的學童提供支援。

大家新年可以送俾自己, 同時又幫助到有需要的小朋友, 一舉兩得呀!!

Kiehl’s Website:   http://www.kiehls.com.hk


免責聲明:
產品由Kiehl’s提供, 本文章所發表的全部內容均屬個人意見,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

Carrie’s Facebook Fans Page: https://www.facebook.com/carrieweblog

沒有留言:

張貼留言