2018年12月4日 星期二

嬰幼兒衣物 - 安心之選 - 思詩樂Suzuran洗衣液


從大仔開始, 我已嚴選佢所有的日用品, 食品及清潔劑, 最緊貼BB的衣物, 一定要選用安全無添加及防敏感配方的洗衣液!

岩岩細仔出世, 係出世前我已經用思詩樂Suzuran洗衣液幫佢洗乾淨所有衣物, 準備佢出世時用~

 點解我會選擇思詩樂Suzuran洗衣液? 因為佢配方安全又方便使用!
濃縮配方不含磷、螢光劑、香料及色素,絕不刺激皮膚
使用可生物降解之活性介面劑,容易分解
適用於手洗 / 機洗
● 日本製品

太多化學物, 成份殘留在衣物上, 唔單止會令BB皮膚出現過敏、濕疹等問題, 仲對環境更加有害。

思詩樂Suzuran洗衣液使用簡單, 我會放入洗衣機洗~


2KG衫用20ML就可以樽身有注明使用份量, 樽蓋上已經有刻度, 十分方便準確!


手洗:3毫升加入5公升水
機洗:2公升衣量, 加入20毫升; 3公升衣量, 加入30毫升;6公升衣量, 加入43毫升



 而且仲有REFILL裝添, 唔駛浪費膠樽, 更環保! 只要剪去角位, 倒番入膠樽就可以了!



洗過的衫帶都著淡淡的清香, 完全去除奶味及異味, 而且衣物唔會鞋身, 仍十分柔軟, 絕對係適合用於嬰兒衣物!




思詩樂簡介:

SUZURAN品牌由日本スズラン株式會社開創,專門生產化妝棉等嬰兒用全棉產品。
利用棉的親膚性製造出極低敏感度的純棉產品,將零刺激的體驗帶給同樣呵護寶寶的父母們。
思詩樂SUZUARN產品崇尚簡約,一切只從嬰兒的需要出發,
由挑選原棉花、消毒處理、生產、以至包裝均在嚴格檢測下進行,帶給寶寶真正純淨棉的保證。

想了解更多思詩樂Suzuran產品, 可以到以下網址:
思詩樂Suzuran Website: http://www.suzuran.com.hk/
思詩樂Suzuran Facebook: https://www.facebook.com/Suzuranhk/

免責聲明:
產品由品牌提供,本文章所發表的全部內容均屬個人意見,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

Carrie’s Facebook Fans Page: https://www.facebook.com/carrieweblog

沒有留言:

張貼留言