2019年1月24日 星期四

極地最強 - Kiehl’s全新升級版特效保濕乳霜Ultra Facial Cream


Kiehl's皇牌產品特效保濕乳霜升呢左啦! 配方升級左, 水潤效果再度Level Up!!

早排天氣又凍又暖, 我皮膚都招架不住, 又痕又甩皮, 洗完面仲猛猛緊添, 十分苦腦, 所以立即試用了升級配方的 全新升級版特效保濕乳霜Ultra Facial Cream ! 同埋Kiehl's同系列產品~



全新升級版特效保濕乳霜不含羥苯甲酸酯防腐劑(Parabens) 不含胺甲醯胺(Carbamides) 同三乙醇胺(T.E.A)等化學成份, 仲蘊含南極葡萄醣蛋白優質橄欖油, 有效幫肌膚提升水潤度達2.3, 持續保濕24小時!

南極葡萄醣蛋白 (Glacial Glycoprotein)源自南極冰川, 有效防止乾燥現象, 為肌膚保濕, 膚質更顯柔滑, 同時令肌膚免受自由基的損害。更可在極低溫下保護肌膚, 促進肌膚自然儲水, 防止水份流失。

優質橄欖油 (Olive-Derived Squalane)屬植物性脂質,由橄欖果提取而成,與肌膚天然油份的分子結構相似。其滋潤特性能讓它為肌膚表面形成保護層, 強化及修復肌膚。

升級版特效保濕乳霜質地同以往相似, 白色的CREAM狀無香味, 搽上皮膚輕易吸收, 清爽又無負荷感覺, 性質溫和不刺激皮膚, 當皮膚太乾時用左佢, 真係可以KEEP到長時間保濕!



我仲用埋同一系列的2個產品 - 特效保濕潔面啫喱 Ultra Facial Cleanser 特效晚間保濕面膜 Ultra Facial Overnight Hydrating Masque

特效保濕潔面啫喱 Ultra Facial Cleanser成份有優質橄欖油、維他命E、牛油果油、杏籽油及甜杏仁油, 經皮膚科醫生測試證實性質溫和, 配方用了天然糖份營造豐富的泡沫效果, 搽上面上加水打圈, 好易有泡泡, 潔淨力十分好, 用後皮膚舒服又唔乾!



特效晚間保濕面膜 Ultra Facial Overnight Hydrating Masque, 配方蘊含麥冬萃取 (Ophiopogon Japonicus Extract), 同樣含有南極冰川的葡萄醣蛋白及沙漠植物萃取, 能將日間保濕乳液的保濕功效倍增。質地係啫喱狀, 先厚敷10分鐘, 再印走多餘的面膜, KEEP過夜就可以了!



早前洪永成同何超蓮去冰島, 都係用Kiehl’s產品架!


想了解呢個系列的產品資料可以到下網址:



想了解更多其他Kiehls產品, 可以到以下網址:

Kiehl’s Website: http://www.kiehls.com.hk
Kiehl’s Facebook: https://www.facebook.com/kiehls
Kiehl’s Weibo: KiehlsHK

免責聲明:
產品由Kiehl's提供, 本文章所發表的全部內容均屬個人意見,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

Carrie’s Facebook Fans Page: https://www.facebook.com/carrieweblog

沒有留言:

張貼留言