2019年7月24日 星期三

當木瓜遇上蜂蜜 - 澳洲PapayaGold PawPaw & Manuka Honey20+ 麥蘆卡蜂蜜木瓜霜



木瓜霜大家都聽得多, 自從小朋友出世後, 木瓜霜更加係家中必備, 不過我岩岩認識左一支更特別的木瓜霜 - 澳洲PapayaGold PawPaw & Manuka Honey20+ 麥蘆卡蜂蜜木瓜霜! 已經取代曬其他牌子的木瓜霜!

佢特別在係木瓜霜內加入了Bio Active麥盧卡蜂蜜20+的活性成份!



Bio Active指數是指蜂蜜的過氧化物(peroxide)和非過氧化物(non-peroxide)的加總活性,數字愈高愈具有優異的抗菌效果及抗氧化能力~

而木瓜霜是由番木瓜 (Carica papaya)及泡泡樹 (Paw Paw)兩者製成, 分別蘊含豐富抗氧化物及維生素;

番木瓜蛋白酶素有助減低炎症及促進燙傷、燒傷痊癒,是一種癒合性很高之熱帶水果;

泡泡樹 (Paw Paw)含纖維及維生素ACE更被認為具治療功效;

更不含類固醇、香料、parabens或硫酸鹽sulphates等防腐劑、抗氧化劑!


PapayaGold 暫時有4款產品由香港代理, 我已經買左其中3款黎用, 一試愛上!


澳洲 PapayaGold® 木瓜麥蘆卡蜂蜜20+軟膏 25g
呢支細細支係平時見到的SIZE, 佢質地係系列中係最厚身的, 每支也有在錫紙密封, 確保衛生~
質地較一般木瓜霜輕盈, 無凡士林甘杰身, 無色無香味~

份量好少已經可以推均全個手背, 更意外係塗上後, 完全不黏笠, 較為清爽!!

剛好小朋友對腳俾蚊咬到花曬, 而且成日因為痕再次爪傷結疤的位置, 於是立即試用了PapayaGold軟膏, 用後痕癢感舒緩了不少, 𢯎痕都少左呀!


 澳洲 PapayaGold® 木瓜麥蘆卡蜂蜜20+護膚乳 100ml
呢支係大SIZE, 適合一歲以上小童及成人使用, 質地同軟膏有點不同, 呢支係白色的CREAM狀的, 質地比軟膏更輕盈, 一粒黃豆份量已經足夠一隻手, 吸收度極快, 用後有一丁點的光澤, 完全唔厚身!


我最愛呢隻 澳洲 PapayaGold® 木瓜麥蘆卡蜂蜜20+潤唇膏
我習慣每晚都會用Lip Balm, 甘岩呢排熱氣, 咀唇都俾我咬損左, 立即用上了呢隻幫助修復傷口的Lip Balm, 呢隻潤唇膏十分薄身, 又無香味, 丁點份量就夠曬, 雙唇即時見到飽滿有光澤, 平時搽唇膏前做打底, 都係一個好選擇! 推介!!


 
購買地點 :

The Brilliant Work International Co., Ltd.

可Whatsapp / 致電 : 6848 3934


免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

Carrie’s Facebook Fans Page: https://www.facebook.com/carrieweblog


沒有留言:

張貼留言