2011年6月14日 星期二

<白蘭氏 Innershine 益生素+益生菌(附加高纖成份)>

一講起益生菌我估大家都會諗起”益力多”飲品. 但係大家知唔知乜野係益生菌呢?
什麼是益生菌?
人體腸道含有超過一億個細菌,當中包含益菌及害菌,存在於健康的腸道內,益菌和惡菌會共同生長以取得平衡。
而益生菌(Probiotics)屬於益菌一種,作用抑制害菌生長,維持消化系統健康。其中活性乳酸菌乃最常見的益生菌,也可在乳酸食品中找到。現代人飲食愈來愈不健康,令害菌數目上升而產生多種腸胃毛病。
益生菌的好處
益生菌能平衡腸道細菌,抑制腸道惡菌的滋長及減低病菌的威脅,除了能調節腸道蠕動,幫助正常排便,使毒素能迅速排出體外,還能改善各種營養素的吸收。直接增強人體免疫系統,減少敏感症狀及預防細胞病變。
市面上好多牌子既產品都話含有益生菌, 今次介紹下白蘭氏Innershine系列既益生素+益生菌產品啦!
一盒有30包, 每日飯後兩包, 可任選兩餐之後服用1包, 建議零售價: $298.
通常益生菌產品都會好甜, 所有減肥中既人必定會睇下佢既營養成份表.
一包益生素+益生菌只有12kcal, 熱量真係超低! 糖份仲只有0.3g咋!
白蘭氏Innershine益生素+益生菌原來剛剛係2011年5月推出架咋! 佢仲每包加入左2.7g既食用纖維, 一日2包即係食左1.5個蘋果既纖維了.
好適合成日出街食野, 多肉少菜既人士食用.
試用期間, 我每日都會有2小包返公司. 係早餐後同午餐後各食一包.
白蘭氏Innershine益生素+益生菌可以有2種食法架, 一係用水沖, 一係就甘倒入口中.
如果用水沖, 一定要使用溫水, 絕不可以用熱水架.
倒出黎係白色既粉碎, 入水即是溶了, 帶來一陣普遍”乳酸菌”的味道.
飲落少少甜, 應該開半杯水就足夠了!
其實我好懶, 之後我每次都把白蘭氏Innershine益生素+益生菌直接倒入口水就算了.
同時再飲1-2啖水, 益生菌好快就直跑入喉嚨不黏牙! 記住唔好咬, 如果唔係會痴牙架.
食用3日左右, 去廁所好明顯通暢左, 係食量無改變下, 感覺排便既份量都多左.
益生菌+高纖係可以幫助帶走宿便架!
點樣知道係唔係排走宿便, 只要係上廁所時, 嗅到便便帶點酸味, 就代表你成功了!
食用後全沒有肚瀉既感覺, 白蘭氏Innershine益生素+益生菌真係又方便又安全!
每日2小包, 幫你減肚腩排宿便, 絕對係OL必備既保養品!

沒有留言:

張貼留言