2011年8月29日 星期一

再見包包面(第2回) - Clarins 纖顏緊緻精華

就黎過左1個月啦, 大家有無記得我早前介紹過既Clarins 纖顏緊緻精華呢? 

Clarins 纖顏緊緻精華入面既草本成份, 可以幫助面部分解脂肪, 刺激去水腫自然機制, 做到循環排水, 同時控制面部脂肪細胞轉仳成儲存脂肪的活性脂肪細胞!
邊隻草本成份甘勁, 就係冠茾花, 娑羅果同埋亞馬遜巴香草~
我早上會先用左Clarins 纖顏緊緻精華先出門口返工去街架, 每日3分鐘左右啦, 先把Clarins 纖顏緊緻精華放係2隻手掌再打圈把精華微暖, 再用上Clarins獨有既按壓手法塗上面上.
因為屋企得我1個, 真係好難影到我點用上面呀....

不過係到講都好簡單架者, 看把手肘放係膝上, 2隻手掌先在額頭左右按3秒, 再往下移, 眼部, 下巴, 再往後走, 2邊耳背, 耳仔....

其實按壓過程中可以幫助通淋巴, 配合Clarins 纖顏緊緻精華就雙管齊下甘解啦!
3個星期啦, 我覺得自己既鰓位firm左, 你地覺得呢?

不過一提, Clarins 纖顏緊緻精華既香味太濃郁了, 過了大半天仍留有香味. 近日我皮膚開始不穩定, 對香味較重的護膚品產生敏感反應, Clarins 纖顏緊緻精華係其中一隻.

皮膚易敏感既sis記得先試用tester先~

沒有留言:

張貼留言