2011年9月10日 星期六

14日極速瘦身 - Elancyl Cellulite Offensive 14 days 14日速效纖體精華

瘦身最快瘦會係邊個位?

我, 最快瘦就係.....胸! 


我最想減的是手臂! 做運動差不多半年了, 手臂還是一樣肥肥肥!

當我看到2個月前未執相的pre-wedding photos, 真想用刀把我手臂切出來!! 

肯好8月時在facebook取得Elancyl Cellulite Offensive 14 days 14日速效纖體精華, 我就用佢黎主打我既肥手臂!
BA姐姐話只需要早上用佢黎按摩手臂, 由下面上的推, 再推到"隔拉底"要按壓淋巴位, 就可以KEEP住24小時幫我消脂.

包14日見到效果! 真係甘勁?

網上CHECK到Elancyl Cellulite Offensive 14 days 14日速效纖體精華既INFORMATION:

  
  超高效緊緻配方,搭配獨特胺基酸速效導入機制,有效緊實平華全身肌膚,改
善鬆弛現象,促進肌膚光滑有彈性。
 
一天一次,效果持續一整天。
 
日夜雙效配方,有效緊實改善鬆弛肌膚。
 
獨特速效導入機制,有效做用好吸收。
 
質地清新意塗抹,保濕清爽不油膩。
 
實驗證明緊實滿意度87%
 
立即釋放日間配方 :  咖啡因、回覆因子、常春藤萃取、PEG(親膚因子)、尿素。
 持續釋放夜間配方 :  蘋果枝幹萃取物、H M C、山柳菊萃取物。
 
一天一次,白天使用效果最佳,取適量塗抹於手臂上 大腿 臀部或腹部上等身體肌膚欲緊實之部位至吸收即可。

第2朝已經急不及待開封試用啦!

一支長長瘦瘦既綠色玻璃瓶, 連禁出黎都係綠色既乳液, 好重既草本香味!

大約1 1/2PUMP已經可以搽勻一隻手臂.
按摩2下已經好快吸收, 吸收後好清爽, 但唔會令皮膚乾爭爭, 幾滋潤, 又唔會痴住件衫. 

因為係早上搽, 起初都擔心要等佢吸收影響早上緊張的上班時間, 真係令我大大放心!

佢唔似平時其他瘦身產品會有火燒或熱既感覺, 完全似足BODY LOTION.

而且用了Elancyl Cellulite Offensive 14 days 14日速效纖體精華, 完全唔會噴香水出街添!

佢既香味可以KEEP到大半日! 真係好LONG LASTING! 唔知香味係咪等於佢係到WORK緊呢! :P
用左1星期左右, 已經感覺手臂既肥脂肪無甘鬆, 舉起手臂舊BYE BYE肉FIRM左D

2星期左右, BYE BYE肉再實左, 望落無甘水腫, FIRM左.
我以前用過更貴既瘦身LOTION, 效果都無Elancyl Cellulite Offensive 14 days 14日速效纖體精華甘出色!

Elancyl Cellulite Offensive 14 days 14日速效纖體精華可以係Sasa搵到架! $330/100ML, 唔係貴!

或者去Elancyl香港代理既facebook睇下 : http://www.facebook.com/Elancyl.hk

沒有留言:

張貼留言