2012年2月5日 星期日

Ultraceuticals抗敏感 新產品 - Ultra Calming Treatment Cream極緻抗敏降紅保濕霜(Day 14 - 2 Feb 2012)

用左Ultraceuticals Ultra Calming Treatment Cream已經14天了係時間回顧我皮膚既改善情況啦! \

2
邊面豬過了寒冷的冬天再回到潮濕的春天面皮薄的我除左無敏感剌痛同痕癢之外皮膚仲無甘紅添
!
去相!



我覺得皮膚既抗敏感力強左因為面豬無再紅卜卜的Ultra Calming Treatment Cream雖然搽完好乾爽但佢既保濕度都不過不失因為我個鼻鼻位在中午已經出油(如上圖). 如果再加強保濕力及控油力會更加好.
我幾滿意佢既效果!! 我再俾8(10分滿分)!!

再望下此Ultra Calming Treatment Cream既功效:
主要成分:
尿囊素、燕麥核仁萃取物、沒藥醇、翠葉蘆薈萃取汁液、維他命B3、維他命原B5DLTPVital E®

功效:
具抗菌、抗炎、抗敏感三重功效,可作紓緩急救的面膜
紓緩敏感,包括玫瑰痤瘡及過敏性肌膚,迅速降低紅腫脹熱
促進皮膚底層細胞更生,修復受損肌膚
為肌膚持續補水,滋潤缺水敏感肌並減低痕癢
有效對抗炎症,加快受損肌膚癒合速度,並防止細菌滋生

使用方法:
早晚於潔面及清爽平衡噴霧後,面霜步驟前均勻塗搽全面;
可於敏感或曬傷部位厚敷十分鐘作紓緩降紅面膜,再以水或濕棉花清潔。

價錢 : HK$780/50ML

係邊到可以搵到呢個產品去佢地Facebook睇下啦!
如果想睇下我DAY 1 DAY 7既報告可以去以下既BLOG LINK:

沒有留言:

張貼留言