2013年9月24日 星期二

高度滋潤, 同時去皺 - RILASTIL Hydrotenseur Concentrate in Drops 活膚緊緻精華素

上次試過Rilastil既眼霜, 今次再有機會試到Rilastil的精華產品. 來自意大利藥理護膚品牌的Rilastil, 其中一個受歡迎既系列就係今次所試用既Hydrotenseur 活膚補濕系列 – Hydrotenseur Concentrate in Drops 活膚緊緻精華素.
Hydrotenseur Concentrate in Drops 活膚緊緻精華素蘊含褪皺成分(Calmosensin™) , 有助放鬆臉部肌肉線條, 直接深入皺紋位置撫平肌膚;而膠原促進物(Collageneer®) 可強效抗氧化亦同時促進骨膠原生長, 讓肌膚回復彈性飽滿。配合醋酸鹽和透明質酸可預防肌膚表層和底層皺紋的顏色加深, 並提升保濕鎖水及修復受損組織的功能, 讓肌膚維持水潤緊緻。持續使用,有助促進膠原合成及生長,進一步提昇肌膚細密度,深層修復受損組織,達致抗皺活膚功效。
主要成份: 褪皺成分(Calmosensin™)、膠原促進物(Collageneer®)、醋酸鹽(Tocopheryl Acetate)、透明質酸(Hyaluronic Acid)、糖酸(Lactobionic Acid)、蘆薈(Aloe)
跟據網上資料, 使用Hydrotenseur Concentrate in Drops 活膚緊緻精華既既臨床實證﹕使用含有褪皺專利成分 Calmosensine™的產品3小時後,面上細紋可減少達21%;使用含有膠原促進物Collageneer®產品2天後,纖維組織母細胞的數量及活躍度明顯增加,肌膚組織更細緻緊密而富彈性.

Hydrotenseur Concentrate in Drops 活膚緊緻精華素使用了玻璃瓶及滴管包裝, 精華素是完全透明的, 無香味, 質地似乳液狀. 一PUMP只能取出2滴左右的份量, 搽曬全面要2PUMP.
精華素吸收的速度唔算快, 搽開後係笠笠地既, 好似一層MASK甘敷係面上, 需要幾分鐘時間才吸收得曬. 吸收後皮膚仍留有少少痴笠笠既感覺, 所以佢既滋潤度十分十分高! 而且性質溫和, 極適合冬天使用!
我建議於晚間全面連頸部使用, 而日間可以局步使用, 只用於額頭及虎紋(有紋的)位置, 之後再化妝都無甘易因為乾燥及細紋而堆粉/甩粉.
用了幾日已經覺得肌膚的水份及飽滿感提升, 細紋亦淺左, 魚尾紋亦有所改善.
RILASTIL既價錢絕對比起其他同類型既品牌平宜, 我絕對推介呢個品牌!
RILASTIL Concentrate in Drops 活膚緊緻精華素 $475/30ml
全線美康 Meka 有售
查詢熱線﹕2774 8333
美康 Meka Official Website: http://www.meka.com.hk
Rilastil Hong Kong Facebook: https://www.facebook.com/Rilastil.HongKong
免責聲明:
產品由itrial.hk提供, 本文章所發表的全部內容均屬個人意見,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

沒有留言:

張貼留言