2013年12月18日 星期三

色彩斑斕的服裝配飾 - 瑞士Sal y Limon (SYL) 時尚手鐲

經常會係尖沙咀出沒嘅我, 已經留意左係The ONE嘅手鐲專櫃好多架啦,見到色彩斑斕嘅手鐲及開放自助式設計, 可以慢慢試, 慢慢襯, 幾甘無拘無束!

The ONEPop-Up StoreSal y LimonSYL)於本港首家店舖, SYL係瑞士時尚手鐲品牌, Raffaella Iten MetzgerMehmet U. Inan兩位好朋友共同創辦, 品牌於2009年推出第一個手鐲系列。


SYL品牌的手鐲現於全球超過十五個國家及地區有售, 包括阿姆斯特丹、巴林、杜拜、日內瓦、米蘭、慕尼黑、巴黎、蘇黎世、首爾及香港等地。


SYL的手鐲都是由人手繪色, 並鍍上純銀或18K金的手鐲, 備有四種不同的闊度, 2個不同尺寸以及七彩繽紛的顏色、設計和款式。

2個尺寸分別適合大人及小朋友, 而一般亞洲女仔嘅手都可以帶到小朋友size, 大大細細手鐲混合配帶都係一個選擇!


SYL的手鐲有多個系列的顏色, 包括熒光色, 粉色, 淨色, 黑白色等等, 手鐲上亦有多款不同圖案, 包括幾何, 花卉, 人像, 動物, 海洋等等為主題, 色斕色彩, 可以自由配拾, 撞出深淺不一的色系, 同時加強視覺效果又方便襯衫。


SYL的手鐲仲有閃石系列及閃石配掛飾系列, 用黎配拾淨色手鐲, 更可以增添高貴感覺!


我自己就係店內先行配對了對個組合, 帶一隻又得, 三隻都得, MIX & MATCH不同色系, 亦可以交叉帶, 令形象更加青春及FASHION!


我亦鍾意同一個色系帶埋一齊, 只要改變粗幼, 又係另一番味道!

如果諗唔到點樣去配拾, 現場都有好多已配好既款色, 仲有好多相片睇, 可以俾到好多IDEA大家, 買禮物送俾朋友都易好多!



睇左甘多手鐲款, 而且又係全人手繪色及鍍上純銀或18K, 唔好以為好貴, 睇睇價錢牌! 真係好大眾化, $280, 一個月買2隻送俾自己都好抵!


由今天起至十二月二十六日, 凡於Sal y LimonSYL)各門市買滿HK$2,013, 仲有一套Loveramics 餐碟一套送添!




Sal y LimonSYL)各門市地址:
九龍彌敦道100The ONE UG1A
旺角朗豪坊三樓K302
大角咀奧海城二期地下AREA D
銅鑼灣禮頓道97Loveramics總店

電話:3169 3680

網址:http://www.salylimon.com/
Facebookhttps://www.facebook.com/pages/SYL-Sal-y-Limon-Hong-Kong


免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

Carrie’s Facebook Fans Page: https://www.facebook.com/carrieweblog


沒有留言:

張貼留言