2014年7月25日 星期五

輕盈清爽之選 - Choize Collagen White Plus+ 膠原再生嫩膚日霜 SPF15

夏日炎炎最希望皮膚都可以透氣清爽, 亦同時得到足夠保護, 今次試用了雅施化粧品中心的其中一個產品, 令我係夏天都有清爽的肌膚.

呢個就係Choize Collagen White Plus+ 膠原再生嫩膚日霜, 含有SPF15防曬, 成份來自法國, 返工搽上暫時足夠.

產品特有高濃縮嫩麥芽白滑精華, 能充份潤白肌膚, 改善肌膚細胞缺乏營養所致的暗啞膚色, SPF15防晒及水嫩配方, 有效針對黑色素形成, 去除黃氣及改善膚色不均現象及減低紫外線對肌膚的傷害;配合近似人體天然保濕成分的氨基酸保濕劑, 令肌膚長效鎖水, 即時感受深層滋潤及注入無限營養, 細紋表情紋也能迅速撫平。

而且中性、油性及混合性及輕度敏感肌膚, 即係所有肌膚都岩用.

Choize Collagen White Plus+ 膠原再生嫩膚日霜在盒內已附上了小匙, 不需用手直接接觸日霜, 比較衛生, 但小匙有少少利邊, 小心界手呀.

日霜質地係乳液狀的, 可以搽得好薄, 亦只有輕微花香味. 只要輕輕推開就被皮膚吸收了. 十分輕盈!

塗抹後皮膚留有輕微光澤, 感覺清爽!

我係較敏感肌膚, 用左佢都無敏感!

要趕住出街又唔駛化妝, 搽佢就好方便!


Choize Collagen White Plus+ 膠原再生嫩膚日霜 SPF15 HK$ 216.00 / 50g

銷售點: 雅施化粧品中心
官方網站: http://www.aster.com.hk/productDetail.php?product_id=1146&lang=2
Facebook 專頁: https://www.facebook.com/aster.cosmetic

免責聲明:
產品由 雅施化粧品中心 提供, 本文章所發表的全部內容均屬個人意見,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

Carrie's Blogspot: http://littlecarriechan.blogspot.com/
Carrie’s Facebook Fans Page: https://www.facebook.com/carrieweblog

沒有留言:

張貼留言