2015年2月24日 星期二

頭髮護理不可勿視 - Rejoice 抗護焗油精華髮膜

新年剛剛過去, 除左買新的衫褲鞋襪之外, 妝容及儀表都好緊要, 有時一年見一次親戚朋友, 都唔好太失禮麻.

每個人的髮質都唔同, 長短乾油幼硬都有, 我自己的髮質就係又幼又乾的長髮, 毛燥問題就最困擾我.

今次試用了P&G的品牌 – Rejoice抗護焗油精華髮膜, 佢特別針對燙染受損、毛躁、乾澀髮質使用, 令頭髮回復水潤順滑, 有效撫平毛躁問題.


Rejoice 抗護焗油精華髮膜的PACKING單手都可以打開, 取出封住蓋子的圓蓋, 內裡係白色的髮膜, 香味十分濃郁, 整個TOLIET都充滿了香味, 幾舒服架.

把洗乾淨的頭髮薄薄甘搽勻髮膜, 我會特別注重髮尾部份, 搽多少少, 等待3分鐘, 3分鐘我會細力按摩髮尾, 希望吸收得好D. 時間夠了就可以過水啦~


過水時頭髮十分順滑, 不需要梳理都唔打結. 用後頭髮不會過份的重身, 仍有彈力, 頭駛感覺輕盈順滑, 帶有光澤感, 髮質水潤, 毛燥問題亦大大改善! 改善毛燥及打結問題可以KEEP到一整天, 感覺唔錯呀!

建議一星期使用2次髮膜, KEEP住好髮質!

Rejoice 抗護焗油精華髮膜- HK$39.9


免責聲明:
產品由 P&G公司 提供, 本文章所發表的全部內容均屬個人意見,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。



Carrie’s Facebook Fans Page: https://www.facebook.com/carrieweblog

沒有留言:

張貼留言