2015年3月16日 星期一

美白新定義 - OlAy White Radiance Miracle Boost 高效透白美肌底精華露

要皮膚美白無暇, 唔係一個STEP甘簡單就可以解決, 要先平均膚色, 再針對色班及瑕疵再修正, 缺一不可, 甘先叫真正的美白無暇!

而我自己更會要求美白產品要溫和不刺激, 美白不是用漂白水!! 所以一定要不傷皮膚!

OlAy剛剛推出了美白新產品-  White Radiance Miracle Boost 高效透白肌底精華露


添加米源肌醇、五胜肽、橄欖提取物及維他命 B3 多種超越專櫃品牌成份的頂級美白保濕元素, 抵抗肌膚表層自由基損害, 有效阻擋黑色素形成及沉澱, 同時加速代謝老化細胞, 踢走暗啞黯黃, 透明質地清爽滲透, 全面提升亮白光感.

先為肌膚注入珍珠光感肌, 再繼續使用美白精華素, 就可以同時平均膚色, 再修正色班及瑕疵, 甘就叫Prefect!

White Radiance Miracle Boost 高效透白肌底精華露亦同時使用了智能定量滴管, 只需要輕轉瓶蓋, 直到按鈕彈起, 滴管即可智感定量吸取一次所需的用量, 不用再自己PUMP!


高效透白肌底精華露是全透明的GEL, 有輕香, 搽在皮膚上推開立即FEEL到質地好滑好滑, 就好似敷左一層薄薄的MASK, 但好快吸收曬, 完全吸收後不會有光澤留係皮膚表面, 感覺清爽無負擔!

用後皮膚十分舒適, 唔會好似其他牌子有刺痛感覺, 性質溫和, 而且保濕度好好,  I LIKE IT!

用左1星期左右, TONE平均左, 亦提亮左, 皮膚無甘暗啞無光, 我幾鍾意呢個效果, KEEP住用至得!!


OlAy White Radiance Miracle Boost 高效透白美肌底精華露 40ml HKD$239.9

免責聲明:
產品由 P&G公司 提供, 本文章所發表的全部內容均屬個人意見,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。


Carrie’s Facebook Fans Page: https://www.facebook.com/carrieweblog


沒有留言:

張貼留言