2016年1月3日 星期日

平價好味的PIZZA餐 - 觀塘翠屏北商場"滋味雞 Pizza Super"

聖誕節新年過後, 累到無朋友, 唔想去買菜煮飯又要洗一大輪, 返屋企前經過"滋味雞", 都係買個PIZZA返屋企慢慢HEA住食.

入到"滋味雞", 人唔多, 櫃檯上放左是日焗飯的MANUAL, 我就ORDER左星期1-5的大批PIZZA SET.

大批PIZZA SET只係$148, 可以揀:
任何1個大批PIZZA
+焗飯/意粉/小食 任揀一款
+咖喱角拼春卷/炸雞2 任揀一款
+飲品2/蒜蓉包/餐湯 任揀一款

我揀左個皇牌大批+香草烤雞焗飯+炸雞2+飲品2

等左15分鐘左右就可以攞走了. 飲品仲可以自己揀 (道地綠茶要另加$1)

返到屋企所有野仲好熱! 成架車都陣陣香味!

皇牌大批 : 厚批黎喎, 焗得香脆幾足料, 洋蔥/青椒/辣肉腸/火腿/蘑菇/菠蘿/牛肉/豬肉乜都有, 批底厚, 又軟又鬆脆, 1個大批有8, 我一口氣食左2! 屋企人都大讚好食過XXHUT!



炸雞係"滋味雞"最出名的小食, 外表炸得極脆, 份量都有一隻手掌甘大, 雞肉仍然嫩滑, 真係皇牌小食!!


香草烤雞焗飯的飯/汁比例幾好, 焗得幾香, 一啖有一粒雞肉, 忌簾汁都幾CREAMY, 唔錯唔錯.


OVERALL真係好食過大型PIZZA專門店, $148有齊PIZZA//雞及飲品, 真係無得輸!

"滋味雞" Facebook:

"滋味雞"地址: 觀塘翠屏北商場M2123號舖

"滋味雞"電話︰27754333

免責聲明:
產品由 滋味雞 提供, 本文章所發表的全部內容均屬個人意見,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。


Carrie’s Facebook Fans Page: https://www.facebook.com/carrieweblog

沒有留言:

張貼留言