2016年5月17日 星期二

溫和呵護BB肌 - 屈臣氏嬰兒有機金盞花清潔及護膚系列

Baby Naturals by Watsons近日推出自家的金盞花系列, 使用了有機認證金盞花萃取精華, 再加入乳木果及蜂蜜等天然滋潤成份, 產品由澳洲製造, 成份Paraben類防腐劑、矽、礦物油、酒精等有害成份!

金盞花常見於嬰兒用品中因為金盞花能有效舒緩及修護容易紅腫及敏感的肌膚而且具有殺菌、消炎及天然抗氧化功效,  特別係濕疹產品內不難找到金盞花的蹤影.



而且經皮膚科測試,溫和低刺激配方可長效保濕、舒緩及修護肌膚, 岩曬皮膚幼嫩的BB使用!
最緊要係, 價錢親民!!

屈臣氏嬰兒有機金盞花系列包括了:

-          洗髮沐浴露 (250ml) - 建議零售價:$31.5
-          潤膚露 (250ml) - 建議零售價:$56.9
-          潤膚霜 (100ml) - 建議零售價:$ 49.9

-          按摩護膚油 (100ml) - 建議零售價:$68.9


囝囝本身皮膚係乾性, 就算潮濕天氣, 佢皮膚都可以用手指寫字.

囝囝一收金盞花系列, 已經羅曬所有產品試過曬, 極鍾意搽Body Cream的他, 對住他最愛的PUMP裝產品 (他極愛PUMP), 已經搽滿整對腳仔, 仲搽左超過10層的Body Lotion! 我要係佢手上搶走支Body Lotion來確保不會浪費!

金盞花潤膚露Body Lotion質地好輕盈幼滑, 搽在皮膚上極快吸收, 完全唔黏笠, 所以搽多幾層都無問題. 我會用Body Lotion係沖涼後幫囝囝按摩埋全身.



金盞花潤膚霜Body Cream就係牙膏裝的, 質地望落極似Body Lotion, 不過一搽開就知比Body Lotion厚身, 我會用Body Cream搽係囝囝2隻手臂位.


腳仔係囝囝最乾的位置, 係每一次沖涼後, 把握抹乾身的黃金時間, 立即搽上金盞花按摩護膚油, 無色的護膚油質地都幾輕盈, 搽係皮膚上按摩幾下, 已經慢慢吸收, 皮膚有微微的光澤, 完全不黏笠的, 再過一會已經完全吸收, 清爽的呀!


最後來到沖涼一節, 用了金盞花洗髮沐浴露, 洗髮沐浴露是GEL狀的, 用了PUMP裝都比較難PUMP出來, 要大力按呀. 也因為GEL狀關係, 起泡時要加點耐性及打圈多幾次, 過水都要沖多幾次~~

用後皮膚滑滑的, 幾滋潤保濕, 夏天開冷氣或者秋冬都岩用喎!


同時屈臣氏亦推出屈臣氏細軸嬰兒棉花棒 (160), 比一般的棉花棒幼細, 只有3MM棉頭, 產品不含螢光劑, 用優質棉花及柔韌紙軸製造而成, 不易整傷BB, 更有效地清潔BB的耳垢或其他微細部位.

包括亦改用了單手啪蓋, 更易取出棉花棒!


有機金盞花清潔及護膚系列可以係各Watsons專門店 或 網上商店 買到~

屈臣氏個人護理店 (Watsons HK) Website:  http://www.watsons.com.hk/
屈臣氏個人護理店 (Watsons HK) Facebook: https://www.facebook.com/watsonshongkong

免責聲明:
產品/課程由 屈臣氏個人護理店 提供, 本文章所發表的全部內容均屬個人意見,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

Carrie’s Facebook Fans Page: https://www.facebook.com/carrieweblog

沒有留言:

張貼留言