2016年11月13日 星期日

“超級食品”Superfood - 多多 Torto 有機藜麥, 藜麥片及奇亞籽

都市人愈黎愈忙, 少休息少運動, 好多隱藏病痛好易就湧現, 開始愈黎愈關注身體.


近年一講起Superfood超級食品, 藜麥都係其中一員, 早前已有連鎖式餐廳把藜麥加入菜餚中. NASA科學家也選它為最佳宇航員的食品, 藜麥真係好處多多!


藜麥不含麩質,但包含豐富蛋白質及九種人體所需的氨基酸,而且還有高膳食纖維、鎂、磷、鉀、鈣、鐵、銅和鋅。此外,藜麥與三文魚同樣擁有豐富奧米加3!

而且經常食用藜麥可以提供:
•植物蛋白質Plant-Based Protein
•低升血糖指數Low GI
•低脂Low Fat
•低膽固醇Low Cholesterol
•有助減肥Lose Weight

自從囝囝出世之後, 我就耐唔耐都會食藜麥連囝囝都有食. 近日知道「多多」推出左一系列藜麥食品, 介紹下俾大家~~



包括了即沖藜麥片,  有機藜麥 同埋 奇亞籽.

「多多」新出的即沖藜麥片藜麥片是採用上盛秘魯有機藜麥片及澳洲優質燕麥。加上多多自製堅果健康配方、這個組合提供到均衡維他命、礦物質、奧米加、鈣、抗氧化、膳食纖維及植物蛋白質的最佳營養餐。

只需加入熱水, 攪拌幾分鐘即成,  依家係公司都可以食即沖藜麥片做早餐!


多多藜麥片共有5款口味:原味,杏仁,抹茶,五穀和黑芝麻, 因為藜麥本身沒味道, 只會吸收不同味道的精華, 我就試左抹茶及黑芝麻.

黑芝麻口味係好香的芝麻味, 內有一粒粒已輕微打磨的黑芝麻, 藜麥片同燕麥都有少少咬口, 帶輕輕的甜味, 一包對女士黎講算係乾食, 不過勝在快靚正!



抹茶口味真係有加入抹茶粉末, 淡淡的抹茶味道!


「多多」仲有推出有機藜麥, 有白藜麥, 紅藜麥, 黑藜麥及三色藜麥我平時會把藜麥加入米飯中一齊煮, 藜麥有少少煙韌口感, 外殼有少少脆脆地甘樣, 幾得意架.


飯入面有其他顏色, 仔仔都食得開心D, 又健康D!


除左藜麥及藜麥片, 多多仲有奇亞籽, 奇亞籽係減肥好幫手, 因為佢加水15分鐘會發大, 可以令你飽肚D, 而且奇亞籽含有豐富奥米加3、奥米加6、抗氧化劑、膳食纖維、維他命和礦物質, 同藜麥一樣係Superfood!



DSupermarket睇下啦!

零售價:
各款多多有機藜麥 (454g) HKD 75.00
多多有機奇亞籽(250g) HKD 60.00

多多藜麥 Official Facebook: https://www.facebook.com/torto.quinoa
多多官網: www.torto.com.hk


免責聲明:
產品/課程由 多多 提供, 本文章所發表的全部內容均屬個人意見,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

Carrie’s Facebook Fans Page: https://www.facebook.com/carrieweblog

沒有留言:

張貼留言