2017年1月9日 星期一

想親親貓貓又同時醫肚- 黎”貓咪貓咪home” 旺角貓貓cafe餐廳啦

家中沒有貓,想不定時去親親貓兒?

沒有伴, 唔想出街食飯, 黎呢到有好多貓貓陪住你!

呢到係一間貓CAFE, 有野食, 有野飲, 仲有好多好多可愛貓貓係店來穿梭. 它會突然係你腳底, 仲會跳上黎檯面同你傾下計!

CAFE位於旺角 *現已搬新地址不過仍然有旺角*, MENU2人套餐, 4日套餐, 亦可以散叫.


食物即叫即做, 要花一點點時間等待, 不過等待時, 可以把握時間同貓貓玩下.


店舖有玩具可以借俾你同貓貓玩. 每隻貓貓都有頸帶, 你可以在此找尋它的名字.

二人套餐包括有:
餐湯 (周打蜆薯仔湯) – 較稀, 不過有一粒粒材料 (大粒的)係入面, 特別.  仲有麻醬沙律.

二人炸物拼盤 (司華力腸/洋蔥圈/薯條) – 好大碟呀!! 洋蔥圈好好味, 薯條十分粗, 如果可以配啤酒就更好了!

8寸精選PIZZA – 皮底好脆, 真係新鮮即製, 芝士可以拉絲呀!

牛肝菌汁燴雜菌意大利飯 好濃郁的汁, 每一粒米都帶濃郁香味, 又香又軟, 有點咬口!


ORDER了芝麻柚子雞翼 - 雞翼皮香肉嫩, 表面搽上了柚子醬, 淡淡的柚子味, 都幾清新.

店內的特飲款色都幾多, 跟餐可以配$38的特飲, 剩額另計. 我們3人點了 抹茶鮮奶/ 荔枝SODA & 朱古力熱飲.


貓咪貓咪home地址:旺角彌敦道566-568A號僑建大廈2
營業時間:全年13:00-01:00
電話/whatsapp68326990

免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

Carrie’s Facebook Fans Page: https://www.facebook.com/carrieweblog

沒有留言:

張貼留言