2017年8月22日 星期二

要做媽媽先要好體質 - 「極‧有機梅皇」 青梅精華

想做媽媽同做左媽媽之後, 面對體力及腦力真係唔簡單, 唔單止要照顧好自己, 仲要照顧好仔囡, 另一半, 仲有成頭家, 體力及腦力少一丁丁HANDLE得唔好.

而做左媽媽嘅我, 一直都知道身體要偏鹼, 才可以減少危急及慢性病的出現, 而且傳聞中, 酸鹼體質都會影響到BB的性別架!

平日要返工, 出街食飯, 食無定時, 加上湊小朋友的壓力及缺少休息, 都係令身體變為酸性的原因.

除左每日飲用的食水同選擇食物, 仲可以飲用「極‧有機梅皇」 青梅精華去改善體質, 只需要一日一杯咋, 十分簡單~


「極‧有機梅皇」 青梅精華係乜野黎?

當然係用青梅做的, 而且仲有胭脂梅及原生梅, 使用嚴選通過台灣CAS認證之有機農場栽培的6分熟有機青梅胭脂梅原生梅,去籽榨取原汁經文火熬100小時至50倍濃縮後,只抽取有增強心血管功能及促進血液循環的「Mumefural」頭遍精華(每1kg青梅僅能提煉20g原液).

過程中絕不會加入化學物及糖, 真係無添加架!


飲用方法亦好簡單, 只係每次一杯30ml原液, 加入一杯溫水中稀釋, 早上空肚時慢慢飲用即可.

味道少少酸, 像開得很稀了的梅酒一樣, 早上有少少味道落肚亦減少了飢餓感, 早餐都食少左.


「極‧有機梅皇」落左肚後, 經肝臟代謝進入體內變成鹼性, 能促進脂肪及澱粉質分解, 而且減少並有效防止酸性物質產生, 維持約pH7.357.45的偏鹼體質, 自然可以預防慢性病.

「極‧有機梅皇」的功效:
-改善偏酸體質
-改善三高
-舒緩濕敏
-預防骨質疏鬆
-改善尿酸
-舒緩鼻敏
-強化肝臟
-準備成孕
-改善胃酸

我飲左半個月, 覺得自己訓得好左, 成個人精神D, 最明顯係腸道順暢左,  口氣及皮膚都好左!



「極‧有機梅皇」 $588/600ml, 大人約20天份量

香港及澳門萬寧有售,另可網上訂購:http://ume.kiwami.com.hk/purchase.php


【極.有機梅皇Website:   http://ume.kiwami.com.hk/index.php
【極.有機梅皇Facebook: https://zh-hk.facebook.com/kiwami.com.hk/


免責聲明:
產品由【極.有機梅皇提供本文章所發表的全部內容均屬個人意見,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

Carrie’s Facebook Fans Page: https://www.facebook.com/carrieweblog

沒有留言:

張貼留言