2018年5月25日 星期五

今個炎夏的抗黑斑三寶 – Lancome Blanc Expert 美白療程 + UV Expert素顏霜


岩岩過去呢個星期, 係入夏以黎最曬最熱的一星期, 太陽伯伯實在太勤力, 雲叔叔又去左旅行, 天空萬里無雲下, UVA/UVB超級高, 係太陽下企5分鐘已經汗流浹背, 黑斑係呢個時間更易形成.
幸好岩岩知道Lancome全新推出一套美白療程及一支全新防曬霜, 呢個星期我繼續同陽光玩遊戲!

Lancome Blanc Expert美白療程包括了 全方位瞬白亮肌美白日夜雙精華 全方位瞬白亮肌美白面膜.

呢一支全方位瞬白亮肌美白日夜雙精華, 好似一枝雙節棍甘, 頭尾分別為日/夜精華素.
日間配方含有紅藻萃取物, 有助對抗肌膚色素失衡, 可以令肌膚回復明亮及均勻.


Day time個隻係奶白色的乳液狀, 所以十分好推又好薄, 帶輕微香味, 好快吸收曬.
晚間配方含有藜麥萃取, 佢係溫和去角質成份, 可以去桀含有黑色素的老化角質, 讓死皮褪去後, 回復亮麗肌膚, 也讓肌膚準備好翌日的護理及skincare.

Night time係透明黃色的, 較為稀的又帶點油狀, 有點似維C, 香味跟Day time的一樣, 塗在面上比日間精華較為滋潤, 免得在冷氣房休息會更乾.

美白療程中的全方位瞬白亮肌美白面膜, 係一支15分鐘MASK, 佢蘊含了30%極致保濕的活性成份甘油, 同埋紅藻萃取物.

佢用法都好特別, 因為MASK會係15分鐘後慢慢變為透明, 就好似睇住皮膚吸收曬日月精華甘. 先由白色的GEL, 按摩多幾下更白, 靜待15分鐘後, 全面的MASK都變為透明, 就可以清洗了.
過程中皮膚有感覺的, 像吸收緊面膜中的精華. 用後皮膚十分水潤, 而且膚色更為平均及透明, 效果十分明顯!



用完日夜精華及面膜, 出街前一定唔少得搽上防曬, Lancome亦推出了全新的全方位防禦抗曬素顏霜, 為肌膚做最外的防線.

素顏霜含有鈦的珍珠貝母, 有助折射光線, 令皮膚睇起上黎更有光澤, 而且素顏霜亦有SPF50 PA++++的最高防曬保護, 防禦UVA/UVB, 成份亦含有法國椰奶, 可以持續作8小時的保濕, 作最周詳的呵護!

佢質地有點似乳液, 十分易推開, 不會堆粉及阻塞毛孔, 用後明顯地皮膚變得十分有光渾, 膚色白了1TUNE, 而係炎熱天氣, 都不會因流汗而浮粉, 感覺都清爽的.

呢個SUMMER, 有左呢3Lancome三寶, 我可以繼續安心同陽光玩遊戲, 亞仔同我都可以日日去HAPPY!

Lancome Website:   http://www.kiehls.com.hk

免責聲明:
產品由Lancome提供, 本文章所發表的全部內容均屬個人意見,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

Carrie’s Facebook Fans Page: https://www.facebook.com/carrieweblog

沒有留言:

張貼留言