2019年1月22日 星期二

盈悅坊 - 坐月湯療及食療服務


今次第2胎無請陪月幫手, 因為比起4年前真係貴左1, 今次自己做簡單補身同簡單食療就算了, 同埋今次揀左一間提供孕前及坐月餐的店舖 - 盈悅坊, 佢有坐月湯療服務, 甘可以唔駛出去買食材, 可以安坐家中就有湯飲, 十分方便!

盈悅坊的湯包採用加熱即食方式, 由速遞冷凍配送到屋企, 店舖用了紙盒及保溫袋, 袋上仲貼左湯名及食用方法, 都幾細心, 收湯後就可以加熱享用!





今次介紹下4款不同湯水, 每一包湯入面都有少量材料, 一包大約500ml, 1個大湯碗份量:

伏神黨參淮杞蓮百合煲豬展 - 湯好濃郁, 豬展切成小粒, 更為出味, 湯內真係有齊伏神黨參淮山杞子蓮子百合等等!



瑤柱北茋杞子竹絲雞湯 - 材料十足, 有好多乾瑤柱碎同少量竹絲雞件, 有加豬肉一齊煲添!



珍珠鮑淮杞雞湯 - 產後用鮑魚補身好好架, 呢個湯好甜好好味!



海參冬菇淮杞排骨湯 - 3小塊海參, 幾粒冬菇仔, 排骨已經煲到爛曬, 好夠火喉!



呢幾款湯我都有俾大仔飲, 佢一樣好鍾意!

盈悅坊有湯及飯餐安排, 亦有分產前及產後湯水, 坐月食療及上奶湯水, 可以試完先訂, 訂購後仲有中醫跟進, 更有信心!

想了解更多盈悅坊產品, 可以到以下網址:
盈悅坊 Website: https://ulifehk.com/



免責聲明:
產品由盈悅坊提供, 本文章所發表的全部內容均屬個人意見,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

Carrie’s Facebook Fans Page: https://www.facebook.com/carrieweblog

沒有留言:

張貼留言