2019年4月24日 星期三

無懼紫外線 – 全新Kiehl's醫學全效抗污染防曬啫喱乳霜SPF50 PA++++


夏天正式來到啦,除左雷電交加的日子,太陽伯伯都唔會偷懶非常勤力的發放光芒! 除左手袋要帶定太陽眼鏡同雨傘帶埋一支可以抵檔UVAUVB紫外線的防曬產品是必需的!


全新的Kiehl's醫學全效抗污染防曬啫喱乳霜SPF50 PA++++可以防UV, 可以防禦到環境中既污染物! 因為配方運用了抗污染微粒科技 (Pollution-Protection Technology) ,再加添維他命E,幫助對抗傷害肌膚的自由基。


不論是甚麼季節,或是晴天陰天,UVA紫外線可以深入皮膚直達真皮層細胞。因為它們導致自由基產生,所以長遠來說會讓細胞起變化,引起老化,形成皺紋!

UVB紫外線能夠造成曬黑的效果,但同時引起晒傷、過敏反應及皮膚癌,所以大家都必須為皮膚同時防禦UVAUVB紫外線。

呢支Ultra Light Daily UV Defense Aqua Gel, 配方更清爽透薄,不阻塞毛孔,不含Paraben防腐劑、香料、油份及色素,為肌膚帶來清涼感覺及24小時保濕,發揮全面高效的防曬保護。



質地係乳液狀的,白色不帶香味,搽上面上可以當普通面霜搽開即可,無論打圈幾多次都唔會起擦紙膠粒,推開2下已經完全吸收,皮膚感覺十分舒服,仲即時平衡油份~



過左一整日出油情況仲大減! 仲有細緻毛孔功效, 化妝品前做Make Up Base都係好選擇!


想了解呢個系列的產品資料可以到下網址:

想了解更多其他Kiehls產品, 可以到以下網址:

Kiehl’s Website: http://www.kiehls.com.hk
Kiehl’s Facebook: https://www.facebook.com/kiehls
Kiehl’s Weibo: KiehlsHK


免責聲明:
產品由Kiehl's提供, 本文章所發表的全部內容均屬個人意見,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

Carrie’s Facebook Fans Page: https://www.facebook.com/carrieweblog

沒有留言:

張貼留言