2019年6月19日 星期三

PPP空氣淨化機 – 真正改善氣管問題


上文都提過我家附近開始超級大型的動土工程, 2位小王子的氣管開始麻麻地, 每朝起身都流鼻, 平時又會乾咳, 真係好擔心佢地會變成哮喘.


我就將Perfect Particulates Purification (PPP) 空氣淨化機放係睡房, 每日睡前大約1-2小時, 我就會自開著PPP空氣淨化機, 希望係最佳的休息時間, 都可以有最佳的空氣及睡眠質素!




每次一PPP空氣淨化機, 已經顯示到我睡房的空氣質素麻麻地, 因為指示燈會係綠色

最佳空氣質素 會變<藍色>
一般空氣質素 會變<綠色>
較差空氣質素 會變<紅色>



另外我發現PPP空氣淨化機的高效雙層HEPA過濾網, 真正阻隔到大大小小的灰塵, 吸力強勁!



我用左3, 已經發現2位小王子已經無流鼻水, 半夜訓教仲十分舒適, 佢地完全無曬鼻塞/鼻水問題, 可以一教訓天光!
  


Perfect Particulates Purification (PPP) 空氣淨化機真係掂呀! 我用緊既型號係 PPP - Medical Grade Air Purifier PPP-400-01+Filter~ 大家可以參考下呀!


想了解更多PPP產品, 可以到以下網址:



免責聲明:
產品由品牌提供,本文章所發表的全部內容均屬個人意見,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

Carrie’s Facebook Fans Page: https://www.facebook.com/carrieweblog

沒有留言:

張貼留言