2019年11月19日 星期二

皮膚也吃Superfood – Kiehl’s Avocado牛油果系列


Superfood(超級食物)係好多注意身體及追求飲食健康的人一定熟悉, 而且護膚品牌亦開始用Superfood為原材料, 生產Skincare Product, 讓皮膚都可以吸收到Superfood的養份!


Kiehl’s 今年就用左牛油果呢隻Superfood, 推出全新《牛油果保濕注養面膜Avocado Nourishing Hydration Mask, 特別適合依家乾燥天氣, 為肌膚深層保濕, 滋養柔膚~

《牛油果保濕注養面膜》成分包括了牛油果精華, 牛油果油 月見草油, 含有有高濃度脂溶性成份, 含有豐富不飽和脂肪酸, 包括奧米加脂肪酸組合, 為肌膚鎖緊水份, 深層保濕及強化肌膚保護屏障; 另外加入的月見草油同樣蘊含大量不飽和脂肪酸, 有助保持皮膚的水分和彈性, 更有效抗炎及強化肌膚屏障。


《牛油果保濕注養面膜》真係好似牛油果肉一樣, 顏色同質地都好相似, 地帶小小粒狀, 平均塗係面上等15分鐘左右, 清洗後皮膚好SOFT好舒服, 摸到皮膚好滑, 感覺到皮膚保濕度大大提升! KEEP1星期用2-3, 一定可以對抗依家乾燥天氣!

Kiehl’s亦推出左限量版面膜按摩擦, 刷毛十分幼細,同時可以按摩面部肌膚, 好舒服!



Kiehl’s仲有另一位牛油果成員 - 【牛油果眼霜 Creamy Eye Treatment with Avocado

Kiehl’s牛油果眼霜係滋潤度較高的Eye Care, 成份包括有牛油果油, β-胡蘿蔔素 乳木果油, 含有豐富的脂肪酸潤膚劑, 氨基酸蛋白、維他命ADE和鉀, 抗氧化劑, 為眼部肌膚補充水份及改善乾燥狀況。而且不含色素及香料, 仲產品經眼科專家及皮膚科醫生測試架!


牛油果眼霜質地較厚, 不過吸收度好高, 用於我十分乾燥的皮膚感覺滋潤度十分好, 感覺雖然厚, 不過用後好舒服, 皮膚完全無HEAVY的感覺, 而且滋潤感十分Long Lasting! 秋冬真係必備!


想了解呢個系列的產品資料可以到下網址: https://bit.ly/35zgc2d

想了解更多其他Kiehl's產品, 可以到以下網址:
Kiehl’s Website: http://www.kiehls.com.hk
Kiehl’s Facebook: https://www.facebook.com/kiehls
Kiehl’s Weibo: KiehlsHK


免責聲明:
產品由Kiehl's提供, 本文章所發表的全部內容均屬個人意見,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

Carrie’s Facebook Fans Page: https://www.facebook.com/carrieweblog

沒有留言:

張貼留言