2020年3月20日 星期五

能殺菌除臭的螢光棒 - 韓國 DR.CLO 隨身殺菌除臭棒


新型肺炎令全球恐慌, 香港人首當其衝肺炎輸入個案, 2個多月來香港好多人都要停工仲要停課, 日日上網搵口罩忙過返工, 仲更加怕俾人呃!

除左口罩, 所有清潔用品都由世界各地運黎香港, 仲有一系列可以隨身攜帶的殺菌用品, 岩岩我仲發現韓國出左一支可以殺菌除臭的棒棒, 可以掛係書包, 衣服, 仲有不同功效的殺菌除臭棒棒, 可以用於雪櫃或廁所.

呢支棒棒就係韓國設計及製造的 Dr.Clo 殺菌除臭棒!!

佢嘅用法十分簡單, 只需像拗熒光棒一樣輕輕一啪, 便會 釋出二氧化氯分子ClO2, 滲透至空氣中的微粒子及細菌, 達到150平方呎內, 高達99.9%殺菌的效果! 二氧化氯分子ClO2滲透至空氣中的微粒子, 便能破壞細菌的細胞外膜從而殺滅它們, 而且二氧化氯對人體無害.


 一支能有效使用40-60, 為全球唯一獲得美國 FDA 食品及藥物管理局安全認證的殺菌除臭捧, 而且日本衛生微生物所驗證達99.9%有效殺菌功效, 同時擁有國際及韓國專利! 體積細小, 放口袋或作掛飾隨身攜帶,能隨時殺㓕細菌!

Dr.Clo 殺菌除臭棒共有3個款式選擇:黃色 (冰箱專用) 、淺藍色 (家居專用)、深藍色(廁所專用). 黃色 (冰箱專用)的還附有1個吸盤, 方便吸在冰箱內呵!



黃色 (冰箱專用)Dr.Clo 殺菌除臭棒共有在5度的雪櫃仍能釋放出適應的濃度, 殺菌消毒, 依家係超級市場買完食物返黎, 你到手之前其他唔知有無人打過乞痴, 仲唔知道過程中有無病者留下細菌, 貨物有無跌過係地下等等, 用番一支Dr.Clo 殺菌除臭棒會比較安心!



想了解呢個系列的產品資料可以到下網址: https://reurl.cc/KkjNMM



想了解更多其他Dr.Clo產品, 可以到以下網址:


免責聲明:
產品由Coolbox提供, 本文章所發表的全部內容均屬個人意見,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

Carrie’s Facebook Fans Page: https://www.facebook.com/carrieweblog

沒有留言:

張貼留言