2011年8月5日 星期五

再見包包面 - Clarins 纖顏緊緻精華

個身要減肥, 塊面都要減埋一份架! 人的目光總會第一個先看你塊面. 肥腫難分就唔好啦~

要V型面, 可以試下Clarins既纖顏緊緻精華, 無記錯, 已經出左第2年啦!

今次去到Clarins, 仲可以享受埋
Skin Time美肌體驗, 試多幾隻Clarins product, 了解更多~

檯面已經準備了大毛巾及一籃產品了~

BA姐姐先用了ED系列的EAU DYNAMISANTE保養香醍露幫我消毒手部~ 以便吸收其他試用品~
BA姐姐分別幫我試用了以下CLARINS產品:

1. Aqua Essence Morning Energy (Toner) - 又係香水又可以作消毒用
2. Defining Eye Life
3. Shaping Facial Life - 今次既主打產品, BA姐姐俾我試過質感, 亦同佢幫我按摩隻手仔~
4. Shaping Facial Lift Wrap - 我都敷過係手背呀! 敷完唔乾仲白淨左!
5. Bi-phase intersive Serum - 第一次試要搖勻先可以用既SERUM
6. UV Plus HP SPF 40 - Neutral color - CLARINS另一出名既PRODUCT- 防曬露, 真係好清爽呀!

完左Skin Time美肌體驗, 我就帶左一支纖顏緊緻精華返屋企啦!

仲附送埋小冊子及一把專用間尺, 可以度得出你塊面有幾V架!

回家已經急不及待開黎試啦~ 纖顏緊緻精華係白色既乳液狀, 香味都幾濃~
PUMP得太多了, 一隻手背用一半分量就可以了!

按摩了數圈, 仲未吸收曬......不過等多一陣, 就已經好乾爽啦!

手上過了一小時仍留有香味....

下一PART就用上面啦~ 下次報告用左大約1個月既結果!

沒有留言:

張貼留言