2011年8月29日 星期一

The Body Shop全新絲滑礦物粉底系列 試用活動 (第一次參加記招發佈會!)

今次係Lady Qooza安排既活動因為係下午時段我請左半日假出席活動去到會場先知道今次係記者發佈會到場的除左50bloggers之外其他都係羅住大相機同錄影機既記者第一次出席記招呢半日假真係好抵呀

大家安頓好後第一位出場既係名模楊崢小姐接住黎仲有劉心悠, model楊叮叮同著名化妝師AnnieG Chan! 真係好開心可以親眼見到大美人楊崢真係一位好好既司儀心悠真係好sweet好靚呀!!! 
席間3位美人同AnnieG一齊分享大家用粉底既心得同要點劉心悠更即席為楊叮叮化妝添第一次見真人既AnnieG, 原來佢好生鬼架係甘講笑同男化妝師真係好唔同!
今次
The Body Shop新出既礦物粉底系列其實有3個重要產品分別係:

1.   Extra Virgin Minerals™ Liquid Foundation SPF30純橄欖礦物粉底液 SPF30 (HK$ 199)

2.   Extra Virgin Minerals™ Cream Compact Foundation SPF15 純橄欖礦物乳霜粉餅 SPF15 (HK$ 259)

3.   Extra Virgin Minerals™ Loose Powder Foundation SPF25純橄欖礦物碎粉 SPF25 

今次我地blogger試用既有頭2即係Extra Virgin Minerals™ Liquid FoundationExtra Virgin Minerals™ Cream Compact Foundation.
全個系列既產品都使用左公平社群貿易的純正有機橄欖油黎做既貫切左The Body Shop對社會既關心.

先試Extra Virgin Minerals™ Liquid Foundation佢既質感非常輕盈,由超微細礦物粉末以及公平社群貿易的純正有機橄欖油與漆樹果仁油的獨特配方精製而成,輕薄、舒適的質感為肌膚帶來整日的補濕滋潤。

使用方法 : 只需用手指輕按泵裝瓶口, 再用手指, 濕粉掃或海綿塗抹開即可. 

我就比較lazy, 選用了手指上妝不過出奇地易推推左幾下已經感覺到佢唔似液體好似粉狀的好平均分佈係皮膚上佢有SPF30既防曬出街返工都唔怕曬黑用上一日感覺仍好舒服唔會過份泛油.
再試下Extra Virgin Minerals™ Cream Compact Foundation, 盒內跟左一個特制既掃,  呈半圓形的好方便用係眼位鼻位或咀唇邊掃毛好幼滑添!

Compact Foundation100%超微細礦物粉末,配合意大利公平社群貿易的純正有機橄欖油,如忌廉般的質地能與肌膚完美結合,只需輕輕一掃,即時幻化成輕盈啞緻的無瑕妝容,帶來中度至全面的遮瑕效果。
使用方法以內置粉掃將粉底均勻地塗抹於面上.
使用後, 我面上的斑斑都淡左, 皮膚帶一種自然既光澤, 質地好滑, 佢仲有SPF15既防曬, 平時去街都可以簡單數分鐘上妝出門口!

係記招既尾聲, 大會已經準備好各人適合既粉底顏色, 包裝好俾我地帶走啦, 真係好貼心呀!

沒有留言:

張貼留言