2012年4月13日 星期五

水潤, 嫩滑新感受- 韓國CAREZONE Nordenau Water Essence水療精華素

係清明節+復活節既悠長假期, 個人要休息, 皮膚都要休息. 

今次介紹既又係韓國品牌 - CAREZONE. CAREZONE係韓國家居及健康護理公司LG旗下既美容品牌, 該品牌有2個系列:

1. 醫學配方 (Doctor Solution)  - 專為問題肌膚而設, 奉行「4-free」系列, 即係無酒精, 無礦物, 無香料及無色素. 把刺激物減至最少, 特別適合問題肌膚使用.

2. 專業皮膚配方 (Carezone NB Clinic) - 與專業皮膚科醫生共同研發, 包括美白, 去皺及改善乾燥缺水等肌膚.

今次我試用既係醫學配方 (Doctor Solution) 內的Nordenau保濕系列, 岩曬我係潮濕天氣會易敏感, 泛紅, 痕癢既皮膚!!!

呢支就係Nordenau保濕系列內既Water Essence 水療精華素.
Water Essence水療精華素細緻而柔滑的精華液,為肌膚底層補充水份並築起保濕層,持續讓肌膚感到水嫩舒緩
售價 : $160/45ml

pump裝十分方便, 精華素是奶白色的GEL狀.
精華素只帶微香, 其GEL狀都幾杰身的, 好易推開全面.
推開後好似有一層透明既MASK係表面, 1分鐘內就會完完全全地吸收.
吸收皮膚立即變得好軟好幼嫩, 仲好滑! 我最鍾意佢滑溜既感覺, 保濕度唔差. 

但一D都唔會痴笠笠!! 

用左足足2星期了, 係極懶無乜敷MASK既情況下, 皮膚好易缺水. 

但我2邊面珠既水份仲好夠! 一D都無俾潮濕既天氣影響!
另外我鍾意佢一D都唔貴!!! 只係$160咋!!

全線系列共有4個產品架:
1. Water Tone 水療爽膚水 $148/170ml
2. Water Essence 水療精華素 $160/45ml
3. Water Cream 水療面霜 $220/50ml
4. Water BB Cream 水療BB修護霜 SPF34/PA++ $152/50ml

於各莎莎SaSa有售!
查詢電話 : 25055023

沒有留言:

張貼留言