2012年4月28日 星期六

全新推出 美式之旅 - 富豪東方酒店 華岸酒吧餐廳

相信好多朋友都會約埋三五知己, 成日四出找尋香港特色美食. 今次我都介紹一下我2星期連去2次既富豪東方酒店 - 華岸酒吧餐廳既全新美食啦!

富豪東方酒店係四月份全新推出了美式美食, 我去了2次, 2次都食得津津有味!

包括有雞胸凱撒沙律 ($118), 雞胸肉超級的嫩滑, 絕不鞋口! 超正! 

我最鍾意食熱氣野, 麵包粒粒絕對是我必掃之選. 

而沙律菜就一般貨仔啦.
頭盤就係新奧儞良蟹餅 ($98), 6粒蟹餅環繞住秘製芒果醬.

切開蟹餅, 入面係部是蟹肉, 完全無加粉! 

沾上秘製芒果醬, 外皮十分香口, 啖啖都係毚肉, 真係好好味, 大家都食唔停口呀!
下一道菜就係招牌拼盤 ($198), 包括有4款不同的醬汁, 拼盤包括有:
1. 香辣雞翼 - 沾上香辣醬再炸, 外皮香脆, 辣辣地十分野味, 雞翼大隻, 肉仲好嫩.
2. 焗薯皮 - 釀有煙肉及芝士, 如果再脆D更好.
3. 香脆粟米片 - 配有辣肉醬做TOPPING, 栗米片香脆!
4. 炸黃金芝士條 - 炸MOZZAREL CHEESE, 外皮有香草, 呢個最好食!

4款醬汁有牛油地source, sour cream, 沙律醬及蕃茄醬. 其中我最鍾意就係牛油地source!

招牌拼盤用黎送酒一流!
輪到主菜出場了! 三個MINI BURGER - 迷仔三重奏 ($168)!
三個漢堡包括有:
1. 安格斯牛肉漢堡- 以9成安格斯牛肉+1成牛油做成漢堡扒, 漢堡扒入口即溶, 好甘香好鬆化!
2. 日式雞扒漢堡- 雞扒配以菠蘿, 好FRESH!
3. 英式炸魚漢堡- 炸鱈魚扒, 魚肉好嫩

所有漢堡扒都好厚好JUICY, 我最鍾意安格斯牛肉漢堡, 口感同味道都係最好的一個!

而且現在粗薯條, 我會留下招牌拼盤的SOUR CREAM一起吃!
最後一道主菜就係意大利雲吞 ($118), 呢道菜有點奇怪, 跟美式MANUEL一點也不相關.

雲吞是大廚親手包的, 皮好薄, FILLING豐富, 有CHEESE及菠菜, 加上新鮮蕃茄製造既醬料, 都幾好食呀!
最後, 一定要食埋DESSERT先叫完美既一餐! 我地點了3個甜品SHARE食, 包括APPLE PIE($78), 心太軟($68)及NEW YORK CHEESECAKE($48).

味道OK, 最好食係APPLE PIE, 不過心太軟沒有流心 =.=, 有點失望.
華岸酒吧餐廳仲會現場直播足球賽事, 我老公都成日都睇架!

我到依家仲好掛住新奧儞良蟹餅及招牌拼盤呀, 下次去睇波, 有美食雙伴, 太好啦!!
地點: 富豪東方酒店
九龍九龍城沙浦道30-38號

沒有留言:

張貼留言