2012年5月13日 星期日

U Beauty X 皇家太平洋酒店 之 母親節精選甜品製作班

U FOOD X U BEAUTY X U TRAVEL今次聯手合辦了一次母親節精選甜品製作班, 仲安排了皇家太平洋酒店既甜品師傅教我地整蛋糕, 仲請我地食燕窩為主題既下午茶添!
甜品師傅係我地去到酒店之前, 已經安排好所有材料了, 可能係因為時間關係, 蛋糕既餅底已經整好曬了....

師傅每個STEP甘教我地整, 一共有3層既層層芒果味蛋糕. 

教我地擠CREAM, 整蛋糕上既裝飾.
今次2個BLOGGER為一組, 我地就一人擠一層CREAM啦, 在每層CREAM上都加上芒果粒粒同白朱古力脆米.

要有一個靚靚既外表, 擠CREAM係最外面係最考功夫的, 而且我地仲要係蛋糕外, 擠上一條條既CREAM包圍蛋糕.
我地企係師傅隔離, 師傅仲親手幫我地擠左少少CREAM, 真係靚過我地整既好多好多呀!!!!
之後就係在最頂層擠上最後一層CREAM.

再加上玫瑰花及紅莓就完成了! 靚嗎?
完成蛋糕製作, 我地有機會品嚐皇家太平洋酒店既TEA BUFFET!!

今次係用燕窩做主題架, 大部份都有燕窩係面!
以下既圖片就係我地一定試到既款色! 

我自己超鍾意個雞蓉燕窩粥, 粥底好綿, 好鮮味!!

其次就係燕窩蛋撻同燕窩流心蛋糕.
除左以上既食品, 我地仲可以係甘食, 甜品款色多不聲數, 有好多甜品, 仲有壽司, 魚生, 熱食, 燒烤.

我地個個都食到攪住個肚呀!
因為係2個BLOGGER整一個蛋糕, 我地每人只分到一半咋.

我就即刻羅返屋企俾媽媽品嚐, 佢都話好味呀! 唔係太甜, 但加入了白朱力脆脆, 口感好好呀!

沒有留言:

張貼留言