2013年2月9日 星期六

淡妝推介 - Kiss Me Heroine Make Long & Curl Mascara纖長鬈曲睫毛液

平日想簡簡單單化個淡妝去街我會推介呢支Kiss Me Heroine Make Long & Curl Mascara纖長鬈曲睫毛液因為佢唔貴效果夠自然不會誇張地增長帶有自己的捲曲!
Kiss Me Heroine Make Long & Curl Mascara其有長效拉提、捲翹力的效果搭配捲翹記憶粒子強化版具備防皮脂、拉提定型功效全天向上捲翹、完美翹睫立即呈現而且其有進化極細纖維升級纖長效果,添加激長型纖維能根根服貼於睫毛上越重複塗刷越能創造驚人纖長效果!

而且刷頭弧形依據東方女性眼型而設計能配合眼型輕鬆刷拭捲翹睫毛.

亦加入修護成份和易卸配方可以保護睫毛預防折斷.
打開包裝弧形刷頭跟眼形很接近只要把弧形向上跟合起眼的外型各上Z上即可.

我只搽了一層已經見到睫毛向上捲曲上得好平均搽多幾次都唔會結塊亦有少少增長的效果係側面睇更見到效果.

去街去了一整天睫毛捲曲的效果KEEP得到無改變而且成日會滴眼藥水及流眼水既我亦不見有問題睫毛液完全無化開!

返到屋企卸妝只需要短短按住2已經可以完全真係好易!

最緊要價錢大眾化只是$79/6g抵用!


沒有留言:

張貼留言