2013年2月20日 星期三

我要又長又濃密既睫毛 - 瑞士Stefania眉睫再生精華

好多女仔都想有又長又濃密既睫毛唔搽MASCARA都可以出下街今次試用了瑞士Stefania既眉睫再生精華同大家SHARE~
Stefania眉睫再生精華係全亞洲首枝雙倍激活眉睫再生精華,含雙重天然活性成份瑞士幹細胞精華及豌豆芽再生因子,活化毛囊細胞重新開展生長週期,賦予毛髮生命活力,28天令眉睫豐盈迷人顯著增長!

專利筆型設計,特別針對睫毛稀疏短小用者,直接塗於毛髮根部即時浸透毛囊,同時適用於上下眼睫毛及眉毛。


用法:每天早晚潔膚後使用,按下筆桿上的按鈕,精華液會從刷頭滲出,直接塗於上下眼睫毛及眉毛的根部位置讓其自然吸收,5分鐘後可如常進行護膚及化妝。連續使用28天為一療程。
Stefania眉睫再生精華是無氣味的透明GEL, PUMP一下的份量就太多了我會先把流出黎既精華放在手背上再把精華用掃頭點黎用.

掃頭雖然係纖維做有彈性搽上眼皮都好舒適不會篤眼!
我就用了3星期左右啦每天早上會輕力的掃一層因為乾左之後搽太多會在睫毛上留下白色鱗片而晚上我會搽厚少少再搽埋眼眉添!

不過小心不要搽得太貼近眼球因為會令眼皮十分痕癢.

3星期後睫毛明顯粗左平時甩眼睫毛既情況減少左好似長左少少添!

原價$399/ (有時有PROMOTION, 11的呀!)

沒有留言:

張貼留言