2013年3月10日 星期日

自然貼服之韓品眼影 - Heynature裸色亮澤眼影 Nude Brightening Eyeshadow Palette

早前已試用過Heynature的護膚品今次就試用下Heynature的化妝品先!


Heynature係韓國品牌是一個主打韓方草本研製的天然藥妝品牌揉合傳統韓方材料與現代美肌科技研製以肌膚健康漂亮為中心的天然藥妝護膚品產品不會為本身的色澤香味或減低成本使用傷害皮膚的人造色素人造香料和化學防腐劑.
Heynature裸色亮澤眼影十分適合化妝新手使用一盒已經有齊一個眼妝所需既顏色仲有使用教學只需要跟住指示使用就可以輕易上手而且顏色自然是新手必有的眼影盒呀!
眼影盒已包括了一支雙頭掃自用大掃有眼蓋上做BASE, 再用細掃把BC色掃上最後用手指上埋HIGHLIGHT即可一個眼妝只需要1分鐘就完成!
眼影貼服度好高都容易BLEND開的唯獨有一個缺點就係雙頭掃甩毛情況超嚴重一路掃一路甩毛我建議用自己既眼影掃好D.
Heynature裸色亮澤眼影 $198

Heynature產品於香港門市, 專櫃及屈臣氏(香港)(澳門)發售.


Heynature Official Website: http://www.heynature.com/hey/index.php
Heynature Facebook: https://www.facebook.com/heynature

沒有留言:

張貼留言