2013年3月3日 星期日

令睫毛無限延長 - Maybelline New York LASHIONISTA 激長鬈翹美睫液

令個女仔都想睫毛又長又濃密今次我試用了一支全新既Maybelline New York LASHIONISTA 激長鬈翹美睫液你想睫毛有幾長就可以有幾長完全可以自己控制了!


Maybelline New York全新推出的LASHIONISTA 激長鬈翹美睫液,含4mm 激長纖維,比一般睫毛液的纖維纖長達2倍,更模仿睫毛鬈曲的彎度,令纖維完美地融合真睫毛,塑造無重感的激長鬈曲效果。多達六個角度的扭曲三角刷頭設計,能創造出極緻精細的美睫效果,加上24小時持久不脱色配方,令眼妝效果更出色動人。
其獨創4mm無限延伸纖維,是一般傳統纖維的二倍長,可為睫毛延長再延長,層層交疊,自然又極盡纖長,卻完全不會造成睫毛糾結或結塊,刷5, 10, 20層、創造出不同妝容,睫毛無限延伸。

二倍纖長:獨創4mm纖維,是傳統纖維兩倍長,可完全服貼於真睫毛上,無盡延伸睫毛長度

持久飛翹:無重力纖維新發現,即使重複疊刷,睫毛依舊整天飛翹不塌,勾勒出持久迷人弧度

六角椎型刷頭:完全吻合東方人眼型,絕不遺漏任一縫隙及根部

抗暈染,溫水輕鬆卸:持續24小時的乾淨美睫,卸妝快速不傷睫毛
打開MASCARA, 已經見到一條條既纖維刷頭有微微的彎曲都幾FIT眼形搽上時不會覺得好多MASCARA搽上不過纖維就慢慢緊同每根睫毛2次已經見到有部份睫毛激長真把每根睫毛都有平均長度就要搽多幾下黎調整.

我試過真係搽好多下睫毛真係可以無張地延長不過太長會令睫毛太重好快就會無甘捲曲,PREFER搽到有足夠既長度就OK!

MASCARA可以KEEP到一整天無甩唔錯不過就是濃密度及捲曲度不足!

在卸MASCARA亦可以見到一條條既纖維卸出來!

今次Maybelline是找來G.E.M.黎做代言人的她也剛拍完Lashionista激長鬈翹美睫液拍攝全新一輯產品廣告. G.E.M.亦興奮的說:「這支Mascara可以令我的睫毛變到好長!好多女仔都會鍾意。」


Maybelline New York LASHIONISTA 激長鬈翹美睫液 $119

Maybelline Official Website: http://www.maybellinehk.com/index.php#/3/1/

沒有留言:

張貼留言