2013年4月6日 星期六

真正清爽淨化每根髮絲 - Enary 甲殼素再生洗髮乳

2天要北上拜祭在天氣潮濕濕度高又下雨天的天氣而且被灰燼吹了半天去玩一整日頭皮已經開始痕癢返到屋企就第一件事使用Enary 甲殼素再生洗髮乳幫我潔淨每根髮絲.

ENARY係日本品牌仲係日本既上市公司Omikenshi株式會社旗下既護膚品牌, ENARY係甲殼素專家今次既全線產品均蘊含高效保濕而獨家的甲殼素成份,能為髮絲注入營養及生氣,對抗因壓力、天氣轉變、陽光照射等因素而產生乾燥、痕癢和掉髮等敏感情況。


ENARY Shampoo 甲殼素再生洗髮乳,蘊含溫和的弱酸性氨基酸,有效潔淨髮絲之餘,更具獨特抗菌特性,可減少頭皮屑及頭皮痕癢的情況,淨化和紓緩敏感頭皮。另外,蘊含獨有的甲殼素成份,能將高效保濕養份附在髮絲上,形成一層保護膜,為髮絲源源不絕注入水份,兼備鎖水功效,令髮絲帶來順滑而富光澤感的效果。
甲殼素再生洗髮乳係一支透明既洗頭水帶有淡淡既玫瑰花香 (我覺得較似橙香), 我使用的份量是3 PUMP, 有濕潤既頭髮上按摩會產生好綿密好幼細既泡沫過水時頭髮不見有打結抹乾頭髮時髮質水潤度適中.
因為試用品只提供了洗髮乳並沒有護髮素所以我只單獨便用洗髮乳並沒有使用護髮素.

不過吹乾頭髮後髮質都唔乾身頭髮帶有光澤亦好柔順真係感覺到每根髮絲都好清爽同乾淨無曬痕癢既感覺.

不過可能係無使用護髮素柔順既感覺只維持到半日之後頭髮就變得好乾好鬆散我亦試過使用自己既護髮素就可以解決呢個情況所以一定要跟埋護髮素一齊用.

ENARY Shampoo甲殼素再生洗髮乳 HK$350 / 500ml

售賣點:
中環置地廣場 Harvey Nichols
查詢電話:3695 3125

9°Beauty
中環威靈頓街14-24號威靈頓公爵大廈9
查詢電話:2810 8120

沒有留言:

張貼留言