2013年4月28日 星期日

防曬底霜必選 - Neutrogena 細白活肌防曬隔離乳 Fine Fairness Clinical UV! PF 50+/PA+++

今個星期再試用了另一支最新出既防曬用品相信大家都成日係電視及廣告見到樂基兒佢已經係Neutrogena多年既代言人今次再由佢代言最新出既Neutrogena Fine Fairness Clinical 醫學級美白防曬乳.


廣告中亦提到顴骨吸收的紫外線是其他部位的兩倍所以色斑永遠都係先在顴骨發現因為顴骨係面部既凸出既地方所以必然係最先接觸到陽光最快出斑!
全新Neutrogena Fine Fairness Clinical 醫學級美白防曬乳 SPF50+ PA+++,首次革命性加入醫學級Vital-ion離子美白能量,將獨有唔break 的皇牌Helioplex 防曬科技 Power-Up﹐不只抗陽光分解,連最易黑的顴骨位,都3倍鞏固防曬 

佢既Key technology包括:
1.最強防曬 - 全球獨有的皇牌Helioplex 防曬科技 - 有效抵抗陽光分解,連最易曬黑的顴骨位,都能提供3倍鞏固防曬 

2. 最強美白 -醫學級Vital-ion離子美白能量 - 加速代謝,有效美白及淡化色斑!
Neutrogena Fine Fairness Clinical 醫學級美白防曬乳係PUMP裝的2 PUMP可以夠用全面紫色的CREAM狀已感覺討好 (我愛紫色 ^_^), 帶有香味。

搽上面後唔太易推建議使用拍打的方法搽上極似化妝底霜既質地搽開後唔影響本身既膚色只帶埋少少光澤而搽上後皮膚感覺清爽十分適合繼續使用Foundation

T位過了大半天都無油淋淋妝容仲KEEP得好好表示保濕度都OK! 而且此產品不含油脂不阻塞毛孔。


價錢都唔貴, $159.9/ 30ml, 我見到屈臣氏仲有75某些店舖仲有Promotion, D去望望啦!

今次好多謝蘋果的化妝箱抽中我試用呀!! ^_^

沒有留言:

張貼留言