2014年10月28日 星期二

你今日食左未 - 日本森下仁丹益生菌 Bifina S

由細到大, 大家都成日聽到" 你今日食左未?" , 由細到大我地都聽得多要飲益生菌, 係因為幫助腸道健康. 今次我試既係食得既菌 -日本森下仁丹益生菌 Bifina S.


菌有好多種, 係我地腸道有好菌同壞菌, 好菌包括有比菲德氏菌及乳酸桿菌, 日本森下仁丹的Bifina S就有50億個比菲德氏菌及10億個乳酸桿菌.


比菲德氏菌是人體最好的益生菌, 但隨著年齡增長、飲食習慣、 生活作息與壓力, 比菲德氏菌會大量減少, 反之壞菌會越來越多。所以最好就要補充人體需要的比菲德氏菌.

比菲德氏菌有好多功能:
- 改善腸道健康及加強腸道蠕動力,維持排便規律
- 潤腸效能,發揮軟化宿便作用
- 提升’排毒機能’, 改善口臭,廢物及宿便不留 !

其他飲落肚既益生菌唔一定可以直達腸道, 因為益生菌非常怕胃酸, 如果無野保護益生菌, 未去到腸道已經死曬.


而且森下仁丹已經研發左專利腸溶性晶球, 是以晶球植物性皮膜來保護益生菌, 有耐酸性防護功能, 能讓活菌最少有90%益生菌順利通過胃酸抵達腸道.

晶球要能夠通過水、唾液、胃酸, 並維持1~2小時不「破損」,於進入腸道後釋出益生菌,這樣才能有效吸收。


日本森下仁丹益生菌 Bifina S主要有三大成分:

(1)比菲德氏菌:在大腸生長,幫助維持消化道機能。
(2)乳酸菌:在小腸生長,輔助比菲德氏菌。
(3)奧利多寡糖:益生菌的食物,幫助活菌快速生長。

每日一包, 可直接吞下或用水送服, 非常方便! 但唔好咬爛小“晶球"!



而且係檸檬味, 好好味添!

食左1星期已經覺得便便時間有改善, 準時一日次, KEEP住食皮膚仲好似好左添!


依家萬寧有得買啦!




免責聲明:
產品由Beautylife.hk提供, 本文章所發表的全部內容均屬個人意見,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。


Carrie’s Facebook Fans Page: https://www.facebook.com/carrieweblog

沒有留言:

張貼留言