2014年10月14日 星期二

改善水腫, 美女必備 – 台灣纖Q好手藝【紅豆水】隨身包

係我大肚懷孕差唔多9個月嘅時候, 整個人都開始水腫, 係朋友口水及網上知道紅豆水可以改善水腫問題, 個時我成日買紅豆黎自己煲, 時間要好好控制, 又要成日睇火, 因為紅豆水唔係要將紅豆成粒煲爛, 因為去水的成分只是紅豆皮而不是紅豆肉, 要小心別把整粒紅豆煮破!

可想而之都幾麻煩, 原來養生之國台灣已經出左紅豆水方便裝, 唔駛再自己買紅豆煲啦!!


紅豆蘊含豐富的維他命B1B2E、膳食纖維、胡蘿蔔素、蛋白質、礦物質、鈣、鉀、鎂、鐵質、葉酸….等等等的營養。

功效:補血、利尿、活化肌膚、增加乳汁分泌,最重要是消除下半身的水腫,做到瘦身功效。當中的石鹼成分,可以促進腸道蠕動,減少便秘,所以有助改善小腹凸起的情況。

紅豆的功效都唔少架!

台灣纖Q好手藝【紅豆水】一包有30小包, 它是採用天然紅豆, 利用特殊的低溫水萃技術, 20倍濃縮萃取而成的, 天然、無糖、無色素、無香精、無防腐劑、無抗氧化劑, 天然零添加! 而且經過SGS安全認證, 無農藥成份, 可安心食用.



一包紅豆水加300ML, 或者放入其他飲品飲用都可以.

帶紅豆香味, 味道帶輕微的酸味, 平時飲開就知道係同自己煲嘅一樣!


每日1-2, 平時係公司飲用, 成日坐好易下半身水腫嘅OL十分岩飲, 亦可以減少口痕食零食嘅機會!

唔駛自己落手煲, 真係節省好多時間, 計起上黎仲平過自己買材料架!!

Q好手藝【紅豆水】購買點 : www.myprincessyoyo.com
Q好手藝【紅豆水】隨身包 $98/30


免責聲明:
產品由My Princess HK 我的公主提供, 本文章所發表的全部內容均屬個人意見,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。



Carrie’s Facebook Fans Page: https://www.facebook.com/carrieweblog

沒有留言:

張貼留言