2014年12月3日 星期三

換個髮型, 煥然一新! - LUCIDO-L 試用專車之「美髮造型教室」!

上星期LUCIDO-L 試用專車係太子出現, 我上車玩左一節「美髮造型教室」, 仲即場做左MODEL, 因為我本身頭髮又薄又幼, 所以頭髮會好貼頭形及面形, 導師只係單單用左個產品, 髮型就煥然一新了, 成個人唔同曬!



第一個產品先用了輕柔亮澤美髮油, 佢蘊含摩洛哥堅果油, 以如深海10,000米的高壓處理, 令髮油更易推開、均勻滲透每根髮絲, 令秀髮重現柔順亮澤, 彷如羽毛般輕盈, 於指間飛舞。



- 閃亮柔順觸感配方:於髮絲表面形成極薄保護膜,令髮絲柔順亮澤、輕爽不黏膩。
- 防禦紫外線配方:高效保護秀髮免受日光侵害。
- 抗熱力配方:保護秀髮免因吹髮而變得乾燥。
- 淡淡花香味,清新怡人。

先用佢黎保護髮絲, 踢走乾旱感, 仲有光澤係髮面, 而且香噴噴! 用後頭髮無感覺到有沈重感, 仲有D彈力添.

之後就可以開始造型啦, 今次用了豐盈空氣感髮蠟 (深粉紅色)黎改善頭髮扁平的情況.



豐盈空氣感髮蠟可以塑造豐盈空氣感, 方法如下:
[頭頂] 以指尖抓鬆及提拉髮根,塑造豐厚感。
[兩側] 由下向上抓握,均勻塗上髮蠟,加強豐盈效果。

只要提出少量放於掌塗勻, 再於頭髮上印上, 亂頭髮, 就可以做出蓬鬆的感覺, 如果耐左而造型唔靚, 可以隨時再執執佢, 髮蠟唔會失效架.

最後要噴番一個定型噴霧, 我用上了Designing air持久定型噴霧, 能固定造型效果。若想加強某部份的定型效果, 可於該部份多噴幾次。



只係幾分鐘, 我成個人唔同曬啦!



Lucido-L仲有好多唔同造型產品, 上佢地FACEBOOKWEBSITE睇下啦!



Lucido-L HK 網址:https://www.lucido-l.hk

免責聲明:
產品由Lucido-L提供, 本文章所發表的全部內容均屬個人意見,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

Carrie’s Facebook Fans Page: https://www.facebook.com/carrieweblog

沒有留言:

張貼留言