2015年1月19日 星期一

把握睡眠時間, 改善缺水問題 - ORIGINS Make A Difference Night 肌膚再生修復水潤晚霜

夜晚訓教係皮膚及身體RECOVER的時間, 今年ORIGINS全新推出左Make A Difference Night 肌膚再生修復水潤晚霜, 就係把握我地夜晚訓教時間, 去為受損和缺水的肌膚進行充分修護, 促進肌膚增加製造天然保濕因子, 為肌膚注入豐盈水份, 同時儲存, 肌膚不再乾旱!


而且Origins的研究發現, 亞洲人的肌膚CASPASE 14的含量特別低, 所以令肌膚長期處於缺水狀態.

Make A Difference Night 肌膚再生修復水潤晚霜就加入不同成份, 每肌膚的保濕因子提升, 從而改善缺水問題.

肌膚再生修復水潤晚霜的成分包括有復活草、紫錐花萃取、甘草葉萃取、掌狀海帶萃取、荔枝精華萃取、西瓜精華萃取及紅紋石.

復活草 (Rose of Jericho) - 一種遠古時代已經存在的長生品種植物,具有超卓的儲水能力。在沒有水的環境下,就算本身已經喪失 98%的水份,仍能生存數十年,遇水時則迅速生長和回復原貌。

以下的圖中就係復活草係有水的情況下 (), 及乾旱缺水的情況下(). 其中相差真係1個鐘左右的時間咋!


紫錐花萃取 (Echinacea) - 又名紫錐菊或松果菊,天然草本成份極豐富營養,所含的多醣體具強化免疫功能。同時亦應用在細胞活性上,能幫助調節肌膚細胞生理時鐘,使它能發揮最大自我修復的功效。

荔枝精華萃取 - 增加CASPASE 14保濕因子酵素

西瓜精華萃取 - 增加保濕蛋白

紅紋石 - 增加尿素


打開晚霜, 已傳來陣陣柚子的香味, 好舒服的味道, 質地細緻而且厚度適中, 搽上面後有輕微的光澤, 吸收速度亦幾快, 唔會笠痴痴.


用左幾晚, 保濕效果唔錯, 因為我皮膚較乾, 我仲會當埋日霜用添, 係公司冷氣地方都無甘易乾!


ORIGINS Make A Difference Night 肌膚再生修復水潤晚霜
售價: $410/50ml


Origins Hong Kong Official Website: http://www.origins.hk/
Origins Hong Kong Official Facebook : www.facebook.com/OriginsHK


免責聲明:
產品由 ORIGINS 提供, 本文章所發表的全部內容均屬個人意見,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。


Carrie’s Facebook Fans Page: https://www.facebook.com/carrieweblog

沒有留言:

張貼留言