2015年2月15日 星期日

注水的藍精靈 - Olay Aquaction 水漾肌底精華露 及 長效保濕凝露

春天來了, 不過天氣比冬天時更乾燥, 呢幾日都係黃色/紅色火災危險警告, 對我乾燥肌來說簡直是惡夢, 如果用了不夠保濕的產品, 我可以說要1小時補一次CREAM才足夠!!

剛剛收到了Olay Aquaction2個新產品, 包括了水漾肌底精華露長效保濕凝露, 為我乾燥的肌膚做好準備.


Olay Aquaction水漾肌底精華露含微分子保濕前導因子, 可以滲透直達肌底, 500%水潤提升度, 同時增強肌膚的修護力, 從根源改善肌膚. 產品含有維他命B3, 橄欖精華及白百合萃取, 可以保濕抗氧及穩定肌膚.

我最欣賞Olay新出的智能定量滴管, 只需要輕轉瓶蓋, 直到按鈕彈起, 滴管即可智感定量吸取一次所需的用量, 不用再自己PUMP!


水漾肌底精華露係半透明無色的, 有香味的, 質地好快被吸收了, 最初用有少少拮的感覺, 用了2天就沒有了, 本來極乾及有少少甩皮的面部有2天後已經見到有改善!

我仲配合埋Olay Aquaction的長效保濕凝露一齊用, 佢蘊含聚水能量因子, 能助肌膚補水及鎖水, 並幫助改善肌膚保濕能力. 20倍高濃度保濕精華及植物萃取精華(蘆薈及小黃瓜), 提供24小時保濕效果.

長效保濕凝露係粉藍色GEL狀的質地, 十分輕盈, 亦同樣帶有香味. 只需要少量就可以搽勻啦! 我會建議搽多少少, 厚身少少等佢慢慢吸收, 會有更佳的保濕效果. 如果係敏感肌, 可以放入雪櫃雪下先用, GEL狀質地可以當一層MASK甘敷, 有助鎮靜皮膚添.


2者配合一齊使用會較為長效保濕, 加埋都係$300左右, 可以一試呀!

OlAy水漾肌底精華露 (HK$189.9) + OlAy長效保濕凝露 (HK$129.9)

OlAy水漾系列Official Website:

免責聲明:
產品由 P&G公司 提供, 本文章所發表的全部內容均屬個人意見,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。


Carrie’s Facebook Fans Page: https://www.facebook.com/carrieweblog

沒有留言:

張貼留言