2015年3月26日 星期四

紅白孖寶, 提升肌膚免疫力同時美白 - SHISEIDO Power Partners ULTIMUNE 紅妍肌活精華及撃斑美透白精華素

夏天主打要美白去斑, 單單搽下美白產品係可以嘅, 但想要事半功倍嘅效果, 可以試下SHISEIDOPower Partners紅白孖寶, 孖寶係2支不同功效的精華液, 先活化肌膚, 再美白修護!


紅色的一支係獲獎無數的ULTIMUNE Power Infusing Concentrate紅妍肌活精華, 佢係全球首支激活免疫力的精華素, 革命性成分全方位防衛複合物(ULTIMUNE Complex)可以直接於免疫系統中的朗格罕氏細胞發揮功效, 提升肌膚免疫力及防禦能力, 形成鞏固屏障, 保護肌膚防禦任何傷害。

產品還有銀杏、日本紫蘇葉及芬芳百里香等植物精華, 能保護、強化、維持肌膚健康, 集抵抗、保護、再生、強化等4個功效!

我自己就最鍾意佢個PRODUCT DESIGN, 紅色十分SHARP, 感覺好PRO同高級!


精華素是半透明的, 質地很輕, 搽上面可以慢慢流的, 帶少少甜香味, 塗開時可以感覺到好薄好輕盈的, 還有滑滑的質感, 吸收得好快, 皮膚用後好舒服呵~

記緊ULTIMUNE Power Infusing Concentrate紅妍肌活精華是要在爽膚水後用的, 用後才塗上其他精華素, 可以幫助吸收之後塗上的產品添!

用完紅色的一支, 就到白色的一支, 佢係SHISEIDO皇牌No.1 WHITE LUCENT Total Brightening Serum撃斑美透白精華素, 佢含全新獨家配方「專利淨斑亮肌複合物」, 針對5層肌膚組織狀態, 發揮協同效果, 提供高效美白修護, 締造無瑕美透白肌。


精華素是乳白色的, 質地同樣很輕, 搽上面亦會慢慢流, 帶少少花香味, 塗開時感覺好輕盈的, 搽了2層精華都沒有負擔感, 同樣吸收得好快, 皮膚用後滋潤度適中, 絕不會有黏笠感!

用了Power Partners差不多一星期了, 皮膚亮白度提升左, 仲無甘易泛紅添, 我大愛呀!

2個產品一齊用, 美白可以快過人, 仲可以得到健康肌膚, 你會點揀? ^_^


SHISEIDO Power Partners:
ULTIMUNE 紅妍肌活精華 50ml HK$860
WHITE LUCENT 皇牌No.1撃斑美透白精華素 30ml HK$760


SHISEIDO Official Website: https://www.shiseido.com.hk/
SHISEIDO Official FB Page: https://www.facebook.com/SHISEIDOHK


免責聲明:
產品由SHISEIDO 提供, 本文章所發表的全部內容均屬個人意見,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。



Carrie’s Facebook Fans Page: https://www.facebook.com/carrieweblog

沒有留言:

張貼留言